Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Fitzroy schreef:Goh, dit had ik niet echt verwacht eerlijk gezegd. Hun site ziet er wel goed uit en ik had al plannen om daar eens naar een paard te gaan kijken.
Maar goed, kopen is iets anders dan verkopen
Succes met de verkoop van je paard.
Het uiterlijk zegt niet vaak wat over een stal dat weten we nu iig zeker..
Manon88 schreef:Ze maakt het bedrijf niet zwart. Ze heeft gegronde redenen om te zeggen over het bedrijf wat ze ervan zegt. Ze wil alleen ervoor zorgen dat andere mensen niet hun paarden daar stallen en vervolgens zo 'bedonderd' worden.

Citaat:Deze mevrouw had een paard bij ons in de verkoop staan en had 2 maal proef gereden op een van onze paarden.
Had evt. interesse in dit paard, wist dat er ook andere mensen in geinteresseerd waren.
Ook wist ze dat wij de paarden nooit vasthouden.
Op het moment dat ze de beslissing nam het paard te willlen kopen , was hij net verkocht.
Was hier boos over en heeft haar paard uit de verkoop teruggetrokken.
Van de dikke benen wist ze af dit is een virus dat bij ons op stal heerste, is onschuldig en gaat na enkele dagen vanzelf weg.
Als je goed naar de plekken van de sporen kijkt zijn dit grote oude littekens, helaas was een ervan een klein stukje opengegaan met het rijden.
Omdat hier geen haar meer groeid is dit erg kwetsbaar.
Mok was de bewuste ovond niet zichtbaar, mondhoek was iets beschadigd, was wat aan het vervellen.
Toen ze haar ophaalde is over geen van deze ,,verwondingen" iets gezegd.
Heb alleen haar vader gesproken en de reden dat ze het paard ophaalde was omdat ze boos waren over de verkoop van het bewuste paard.

Fitzroy schreef:Pffff ... slimmerik, jij gaat wel erg ver met je acties. Heb je niets beters te doen of heb je aandelen van de Geerhoeve
Ik vraag me af waar jij je druk om maakt terwijl je geen belanghebbende bent.