Alles weg!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 13:40

hoofdstel gecombineerd, cobmaat of grote pony maat
teugels linnen met stops
heb ik, bruin of zwart moet ik even nakijken.

schabrak katoen cob/paard
heb wel een wit oudje voor je, is wat uitgewassen, niet echt iets bijzonders.

hoevenkrabber
heb ik wel voor je

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 13:48

Jippie schreef:

sporenriempjes
geweven extra lang

Stuur ik naar je op als je je adres geeft.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 13:50

Ik had nog ergens sporen, maar die zal ik moeten zoeken... ik ga kijken voor je.
Wat ontzettend klote voor je zeg, in 1 klap alles weg...maar wat heb jij dan maar een kleine inboedelverzekering...hoe doe je dat als er bijvb brand uitbreekt?

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 14:46

De meeste dingen die ik heb zijn te groot. Ik heb nog wel een stuk of wat hoevenkrabbers liggen waarvan ik je best een toe wil sturen.
Een rode of witte sjabrak mag je ook best hebben.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 16:04

Het hoofdstel is dus te groot wat ik je kan lenen, maar ik heb wel springschoenen.

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 16:26

Jeetje, echt verschrikkelijk voor je!!

Ik kan je van een aantal borstels iig voorzien, dus als je belangstelling hebt?(omdat al meer mensen dat aangeboden hebben) Zelfs nog met een (oudere) poetskoffer erbij, ik moet even kijken of we dat nog hebben (niet al weggeven) maar ik geloof het wel.

Ik heb ook nog een halve pot ledervet, maar ik moet je wel eerlijk bekennen dat ik het geen fijn spul vind en het daarom nooit gebruik. Maar misschien is het in nood wel handig?

Ik zal eens verder kijken wat ik nog heb liggen en kan missen, je hoort het nog Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 17:21

Ik wil eerst iedereen heel erg bedanken voor de reacties die ik allemaal gekregen heb! Dat geeft weer veel moed. Door jullie fantastische reacties denk ik dat ik voorlopig wel vooruit kan. Er zijn vreselijk veel PB-tjes gekomen van Bokkers die nog spare-parts hebben liggen. Daar zullen ook weer veel meetings uit voortvloeien.
Een aantal dingen moet ik echt zelf aanschaffen en daar ontkom je ook niet aan. Vandaag zit de ruitersportzaak dicht maar morgen ga ik er in mijn lunchpauze even langs voor vliegenspray en andere verzorgende producten.
Waar ik echt van baal is dat een paar oude borstels weg zijn. Die heb ik al zo lang als dat ik paarden rij en ze herinnerden me altijd aan mijn vorige paard dat ik veel te vroeg heb moeten laten inslapen. Idioot toch dat die borstels steeds door mijn hoofd spoken Verdrietig .
Maar goed, ik wil jullie allemaal nog heel hartelijk bedanken voor jullie medeleven.

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 17:21

Walgelijk dat mensen gewoon andermans eigendommen meenemen. Daar kan ik zo kwaad om worden, mijn springmateriaal is een paar maanden geleden ook gestolen, dat is zelfs van mindere waarde dan jouw spullen, maar ik kon wel janken.
Ik zal (ook) even kijken in mijn kastje, misschien dat ik een paar neoprene springschoenen over heb.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 17:59

Jippie schreef:
Iedereen heel erg bedankt voor de reacties. Ik heb eventjes een lijstje gemaakt met dingen die ik echt op korte termijn nodig heb. De rest zal ik toch langzaamaan weer bij elkaar moeten sparen.

hoofdstel gecombineerd, cobmaat of grote pony maat
teugels linnen met stops
bit dubb.gebr. RVS 11,5

sporen stomp/knop 1,5 cm
sporenriempjes geweven extra lang

singel neopreen 55 cm
schabrak katoen cob/paard
bandages Stal/Reis 3 en 4 mtr.
onderlappen vilt
springschoenen neopreen L
pijpkousen voor achterbeen, M met neopreen

zweetmes
diverse borstels
hoevenkrabber
zomerdeken, canvas 195 cm

Ik heb je al een pb gestuurd.maar ik heb nog meer.
Ik heb bandage's voor je wel rood en ik dacht 3 en 4 mtr ik heb ook onderlappen jaja.(wel wil ik die tzt weer terug gebruik ze nu eigenlijk niet maar je weet maar ooit)
zomerdeken heb ik ook. gebruik ik nu niet (pas in de herfst )dus kun je even vooruit ik krijg 'm wel weer een keertje terug Lachen
Ik heb een hoofdstel cobmaat en een bit maar geen idee wat voor'n maat dat is dus die zal ik meenemen.
met beiden heb ik geen haast dus dat zie ik ook ooit wel weer terug.
dekjes en borstels/hoevenkrabber mag je houden.
Ik neem ook peesbeschermers voor achter mee die gebruik ik op dit moment niet (heb nml 2 paar 1 reseve)

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 19:01

Jeetje zeg, dat is behoorlijk K.lote!!!
Ik heb helaas niks van je lijstje, ik heb wel een RVS bitje 11,5 maar die is enkelgebroken.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 19:28

Jeetje Jippie, wat ontzettend rot voor je.

Best wel vreemd dat het niet onder je inboedelverzekering valt, want als het op stal ligt valt het daar wel onder en in de auto niet Verward
Ach ja, verzekeringen ... altijd als je ze nodig hebt blijkt opeens de helft niet onder de dekking te vallen.

Ik zal nog eens snorren wat ik voor je heb, zal eens richting de paardenkist op zolder vertrekken.

Linnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 19:41

ohh wat erg!!!!!! Huilen Boos! Verdrietig

veel sterkte!!

kissie linnie

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 19:54

he wat vervelend zeg, bah!!!
hopen dat je in ieder geval IETS terug kunt krijgen en wie weet vinden ze je spullen ook weer terug. Wat moeten autodieven nu met paardenspullen namelijk...... SUCCES!

Dniesy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 20:28

ow wat stom dat je busje gestolen is! sommige mensen *grrrrr.....*
ik heb wel een aantal borstels voor je en een halster maat cob (rode)+touw maar daar heb je waarschijnlijk niet zo veel aan..... maar als je ze wil pb me dan maar even......
owja ik heb ook nog teugels liggen die mag je ook wel, 't zijn wel gewone leren...

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 21:56

Wat vreselijk erg voor je! Ik zat er laatst nog over na te denken hoe erg ik het zou vinden als al m'n spulletjes ineens weg zouden zijn. Ik heb wel een bit liggen maar dat is een 13.5cm Frusty

Ik zal nog eens m'n kist opruimen, misschien dat ik dan nog iets bruikbaars tegenkom.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 21:59

Jeetje wat een rotsituatie zeg! Wie doet nou zoiets???

angelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 23:40

misschien wat meer details over je busje(kenteken)
dan kunnen we allemaal onze ogen/oren open houden?
Wie weet!!! Knipoog

Monica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 23:46

O wat erg voor je zeg Verdrietig Veel succes met alles!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 01:16

Wat een nachtmerrie.
Misschien komt de verzekering nog wel over de brug. Probeer anders via via er achter te komen wat er nou wel en niet kan, heel soms kan er meer dan je denkt, ook via je autoverzekering.

Het zou kunnen dat je spullen gedumpt zijn, dat gebeurd heel vaak bij een autodiefstal, dan worden spullen gewoon ergens teruggevonden. De politie kan je daarbij helpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 07:28

Iedereen nogmaals heel erg bedankt voor de PB's. Gisteren washt echt een gekkenhuis. Ik ben als een gek rondgegaan voor spullen en met jullie hulp en de hulp van vrienden en stalgenootjes ben ik nu aardig op weg. Alles basic dingen van mijn lijstje heb ik inmiddels. Bandages, lappen, een compleet hoofdstel en dekjes, ja zelfs een longeerlijn Knipoog heb ik inmiddels. Voorlopig kan ik weer rijden met alle spulletjes die ik van iedereen aangereikt heb gekregen.
Iedereen nog heel erg bedankt!!

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 23:07

Gelukkig dat je weer aan de gang kunt! Nu de rest nog, maar dat zal wel goedkomen..

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 08:47

Ik heb gisteren de voorwaarden van mijn reisverzekering doorgelezen....
Weet niet of jij een doorlopende hebt? Ik heb best een goeie, misschien kan je daar wat mee?

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 17:39

Sjezus wat een wereld!!!! Niet te geloven toch weer, zoiets! Hoe durven ze aan andermans spullen te zitten....
Veel sterkte Jippie, ik kan me voorstellen dat je ontzettend boos bent! Hoe groot is de kans dat ze je auto, met spullen, terugvinden?

Groetjes Suzanne

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 22:02

Tjee het zal je maar gebeuren, wat een verschrikkelijke rotstreek.
Gelukkig dat je voorlopig weer even vooruit kunt.
Ik hoop voor je dat ze nog wat dingen terug vinden, ik houdt m'n ogen open als ik in de buurt van Arnhem rij.

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 00:01

Ondertussen heb ik o ok mijn polis nagekeken, en wij hebben een extra uitgebreide of zoiets Lachen
Blijkt idd, dat wel je spullen verzekerd zijn (bij je inboedelverzekering) als ze niet langer dan 3 maanden elders (bijvoorbeeld op staladres) bewaard worden, maar spullen die uit je auto gestolen worden zijn bij ons maar verzekerd tot een maximum van 250 euro..............