Isolda kruipt door het oog van de naald

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 14:20

Tjee, wat een verhaal zeg! Maar.. ik ben wel blij dat je het nog na kan vertellen! Wat een geluk dat Marco nog op de wagen heeft kunnen springen!!! Hij zal ook de shock van z´n leven gehad hebben: ziet het paard, met wagen en vriendin er vandoor gaan en moet zien te proberen of híj nog wat kan redden!
Iig héél véél beterschap voor Isolda en sterkte voor jou en Marco!!!!

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 15:11

Jeetje, wat erg zeg! Ik hoor de laatste tijd alleen maar van die nare ongelukken met aangespannen rijden! Ik kan me voorstellen dat je haar er niet meer voor zet.

Verwen haar maar goed, ik zal voor je duimen dat ze er weer helemaal bovenop komt.

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 15:44

Wat een drama, wat zul jij geschrokken zijn. Ik kan me heel best voorstellen dat je haar niet meer voor de kar zet. Ik hoop wel dat ze voor de fokkerij bewaard mag blijven. Heel veel sterkte voor jullie allemaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 17:49

pfff, wat een verhaal.
Het klinkt al eng om te lezen, laat staan om mee te maken!
Nu maar hopen dat alles goed geneest.
Beterschap!!

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 18:08

d
Laatst bijgewerkt door janna op 20-03-22 16:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 18:14

ik kan goed begrijpen dat je heel erg geschrokken bent, je hebt echt geluk gehad dat er niks ernstigs is gebeurd!
Beterschap voor Isolda, en sterkte voor jou!

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 20:34

Tjee, jant zeg, dat is echt schrikken hoor! Veel sterkte weer, en tis maar hopen dat Isolda de boel een beetje heel houdt!

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-02 20:57

Pfff... Bedankt voor al jullie lieve berichtjes! Doet me goed om te lezen en het heeft me goed gedaan om alles even weg te schrijven.
Ik kan ern u wat beter over nadenken, zie niet meer de hele tijd dat arme paard voor me en heb niet meer het gevoel dat ik ieder moment weg geslingerd kan worden.

Vanmiddag had Isolda het niet breed. Ze schudde helemaal van de pijn. Gelukkig kwam de DA snel en heeft haar extra geent voor tetanus en heeft haar pijnstillers gegeven. Iedere dag krijgt ze peniciline nu.
Ik had het overigens ook niet breed, stond met de tranen in mijn ogen. Arm paard, zoveel pijn! En ik kan niets doen behalve knuffelen en daar houd ze toch al niet zo van. Verdrietig

Vanavond zag ze er al een stuk beter uit. Ze had zichtbaar minder pijn en keek helder uit haar ogen. Oortjes attent op haar koppetje.
Ze stond lekker hooi te knabbelen.
Ze loopt wel verschrikkelijk stijf, ze heeft mega-spierpijn over haar hele lichaam. En haar been doet verschrikkelijk zeer.
Maar ze ziet er beter uit dan vanmiddag, dat was een hele opluchting.

wodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 21:51

jeetje zeg wat een gebeurtenis. Maar ze moet wel helemaal door het dolle heen geweest zijn en jij hebt er al die tijd achter gezeten op het karretje. poohh. Ik kan me voorstellen dat je haar niet meer voor de kar zet.
Sterkte de komende tijd en dat alles maar goed mag komen met isolda.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 23:23

Getvr.. wat vervelend.
Ilindra is ook een keer aan de kletter gegaan en kwam toen door het bokken ook met haar achterbeen over de boom, maar kon niet meer terug komen.
Omdat ze bleef slaan ben ik toen zelf van de kar gesprongen want haar achterbenen kwamen iets te dicht bij.
Ze is toen naar huis gerend waar m´n ouders haar hebben opgevangen.
Ze had toen al het vel van de binnenkant van het been af maar gelukkig verder niets.
Het was gewoon een grote schaafwond.
We hebben toen ontzettend veel geluk gehad en met een week liep ze weer voor de wagen alsof er niets gebeurd was, het heeft zelfs als voordeel gehad dat ze nooit meer heeft gebokt voor de kar.

Als Isolde ongedurig wordt op stal kun je Vetranquil aan de DA vragen, dat zijn korrels die je door het water kunt doen waardoor ze wat rustiger worden.
Ik heb ze een keer voor Händell gehad toen hij ivm een uitgesneden hoefzweer met een hoefzak op stal moest blijven.
(ik heb evt. nog wel een pot staan, is goed tot 2004 en kan ik vrijdag meenemen)

Ik kan goed begrijpen dat de lol nu van het mennen met Isolda af is.
Ik hoop dat ze snel weer opknapt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 15:59

Meid, dit is een van mijn grootste angst als ik met de wagen op pad ga, ik weet zeker dat ik in shock geraakt zou zijn met al dat bloed overal, je zei ook dat het niet meer spoot, dat is dus een slagaderlijke bloeding, daar kan ik echt niet tegen.
Heel veel beterschap voor Isolda, verwen haar maar lekker, en ik snap heel erg goed dat je haar nooit meer inspant. Wil je ons niet meer zo laten schrikken de volgende keer.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 20:12

Gets wat een verhaal zeg, veel sterkte voor jou en Isolda.

Ik hoop voor je dat alles goed met haar komt en natuurlijk ook met jou, want je zal er ook nog wel flink van ondersteboven zijn.

Hou je ons op de hoogte???

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 20:28

Arme Isolda, wat zullen jullie geschrokken zijn zeg!
Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu niet meer met haar wil mennen!

Heel veel sterkte voor jullie allebei hoor! Lachen
En een dikke knuf voor Isolda!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 10:16

Kom ik een weekend niet op Bokt, lees ik dit. Gatsie wat een verhaal zeg.

Hoe gaat het nu?
Sterkte voor allebei iig!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 12:09

Dit had ik ook nog niet gelezen.
Wat een angstige ervaring moet dat zijn geweest.

Gaat het nu wat beter met haar?

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 12:55

Brrr ik krijg gewoon kippenvel van je verhaal...wat lijkt me dat afschuwelijk om mee te maken. Hopelijk geneest het allemaal snel weer.

DiamondCheckers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 04:38

Ik weet hoe naar het kan zijn als je paardje zich op deze wijze bezeerd. Zo heeft DC haar been ook weer bezeert en heeft de veearts het moeten hechten. Nu is er een dik verband om heen.
Ik hoop van harte dat Isolda beter word en dat ze er niet kreupel door blijft lopen.
Van harte beterschap voor je paardje! Haha!

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 12:34

jeetje jantina,ik kreeg dit pb-tje van je en al lezende krijg ik het steeds benauwder en vergeet dat ik doormoet ademen.meis wat ontzettend schrikken is dit voor jou en issie.ik begrijp heel goed wat er nu door je heen gaat,en ik vind het echt onwijs erg dat isol er zo slecht aan toe is................ik hoop zo dat het wel weer genezen kan,die voorhoeven.....
tjonge meid,als er iets is wat ik voor je kan doen,dan bel je me he?karin hier op bokt weet mijn nieuwe nummer.
lieve jantina,ik wens je heel veel sterkte en beterschap voor isol.
ik begrijp ook heel goed dat je niet meer wilt mennen met haar,na zo'n traumatische ervaring is dat niet meer dan een logische reactie.
als je wilt praten of wat anders,laat het me alsjeblieft weten keej??
heel veel sterkte.....................