Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Shenavallie schreef:Ik ben bijna geneigd om te zeggen: geef hem maar aan mij. Punt is alleen dat mijn veulen geen andere paarden in haar stal duld. In het land en de paddock geen probleem, maar in stal trapt ze ze allemaal aan gort...

Sunshine1 schreef:Godzijdank dat die pony geholpen wordt zeg...
Ik vind het heel goed van je dat je je zo met die pony bezig houdt, ik ken namelijk genoeg mensen die het niks zou interesseren.. Ik bedoel, je bent het niet verplicht.
unicorn1980 schreef:Fijn dat het nog een beetje is goedgekomen! Alleen denk ik nu nog dat ze het beestje beter weg kunnen doen want ze hebben er duidelijk niks mee. Maar goed dat er mensen zoals jij zijn die zich het lot van zo"n dier aantrekken!
Sando schreef:nee, maar als ze het beest wegdoen dan staat Calvin nog maar alleen, dus dat is ook geen optie. Gadverdamme Anne, wat een verhaal weer. Wat moet je er toch mee... Ik weet nog wel een plekje voor je, maar dat is wel in Valkenswaard. Heb je ook niets aan he ?