Dilemma: Welk paardenblad zal ik nemen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 23:35

bit Haha! Haha!

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 07:57

Marieke22 schreef:
Ik heb een abonnement op BIT, en koop De Hoefslag af en toe eens. BIT ben ik erg weg van, een heel erg veelzijdig blad, met voor elk wat wils. De Hoefslag koop ik eigenlijk alleen als ik "iets te lezen" wil hebben, heel interessant vind ik het eigenlijk niet. Er staat heel veel in over wedstrijden en uitslagen e.d.. Paard en Sport koop en lees ik dus ook nooit. De andere bladen die genoemd zijn (Your Horse, Horse, etc. ken ik persoonlijk niet).

Als je een westrijdruiter bent is De Hoefslag en Paard en Sport wel leuk waarschijnlijk. Anders zou ik voor BIT gaan.

cool! ik ben nu lid van een amerikaans blad. equun ofzo?! waar is your horse te koop?

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 11:01

Your Horse, haal ik altijd bij een tijdschriften/boeken winkeltje onder het spoor bij Lelystad Haha!

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 12:43

het bit. vind het erg goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 12:45

In de strengen, beste blad wat er is, naar mijn mening.

Lobke98

BIT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 13:40

BITBITBITBIT ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Bit is gewoon de beste, interessantste en de leukste!! Vooral de foto's van arnd!! Wouwie te gek. De onderwerpen zijn altijd goed uitgewerkt en is het echt een lust om te lezen!!!!

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 16:31

Ligt eraan in welke taal je wilt/kunt lezen, in Nederlands vind ik de Bit het best, in het Engels Your Horse, en in het Duits zijn ook een aantal leuke bladen, waaronder Cavallo...

Alice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-02 20:47

Oke, ik denk dat ik dan maar op het Bit over ga.
Youre Horse ken ik niet, en ik denk niet dat alles zal begrijpen als ik ook niet alles goed kan lezen Haha!
Daarnaast ben ik zelf geen wedstrijdfreak en heb dus zo te horen niks aan paard & sport.
Bedank allemaal voor het helpen met deze beslissing!

Margarita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 21:41

Ik heb een abonnement op de Bit, al vanaf het begin en het wordt steeds beter. Er staat voor elk wat wils in en veel informatie. Ook leuke dingen om maar gewoon weg te lezen. Zelf wil ik niets anders meer. je kunt trouwens bij de Bit een gratis proefnummer aanvragen.
De hoefslag is veel te wedstrijdgericht vind ik. Aan uitslagen van wedstrijden heb ik niets. Dus kies voor de Bit zou ik zeggen....

¡!Ellen!¡

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 23:41

Ik zou Bit nemen. Is een erg informatief blad en ook leuk om te lezen. Paard & Sport vind ik niet zo veel aan, is voornamelijk sportuitslagen. Hoefslag hebben wij wel, maar die lees ik eigenlijk nooit. Behalve die ene keer toen ik erin stond.. Schijnheilig Haha
Maare, als ik jou was zou ik echt voor Bit gaan!
Je kunt trouwens ook vragen of je van alledrie de bladen een proefnummer kunt krijgen, dan kun je zelf beslissen!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 12:44

Ik vind Bit ook het leukste blad. Is ook het dikste en het meest gevarieerd qua inhoud.

otje_en_nuffy_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 15:06

de BIT!!! Is echt een heel intressant maandblad. Er staan verschillende dingen in zoals medische dingen of informatie over bepaalde stijlen(rijden). En nog VÉÉÉÉÉÉLLLLL meer!!!! Dus BIT is een kei goed blad!!!

Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 15:11

In de Strengen natuurlijk....!!!

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 15:12

Bit is leuk als je plaatjes wilt kijken, als je meer wilt: IDS!!

Alice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-02 18:19

Ik heb 2 weken geleden een proefnummer aangevraagd van 96/97 omdat daar een haflingerposter in zat, maar omdat hij zo oud was dacht ik eigelijk niet dat ze 'm nog zouden heben, maar jawel hoor! Ik heb 'm net binnen gekregen, dus het maakt niks uit uit welk jaar hij komt, ze hebben 'm altijd!