Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zirano schreef:Is er iemand bekend met groeiachterstanden en wat hij/zij ermee gedaan heeft en of het daarna beter gegaan is?
Zirano schreef:A.s.Maandag komt de bloedbank weer.Dinsdag krijg ik de uitslag.
Ik zalg Ilion,wat een verschil met vroeger.War zijn jullie allebei vrolijk.
Je kunt bv meel bijvoeren en veel vitamines, en als hij toch al 2.5 langzaam opbouwen met bewegen,,
Dus eerst veel stappen dan aan de longe..!
Maar wel rustig aan doen, hij kan beter uitgegroeid en sterk zijn en dan beginnen dan nu al 
even een berichtje omdat ik dus best snap dat opfokken niet het beste zijn met voeren en dat ik je wel een beetje begrijp (niet helemaal want bij mij was het niet zo extreem maar toch)
het is jammer dat hij hengst is anders hadden bo en pas er bij gemogen hoor echt waar.

Zirano schreef:Dank je wel Brenda,
Ik heb net jouw klok even aangesloten en het Vosje weet nu meteen dat je niet in het draadje kan bijten hij kreeg meteen een stroomstoot.Hopelijk gaat nu alles goed zodat ze samen kunnen blijven staan.Dank je wel en ik roep zeker jouw hulp in als het nodig is.
Wil je kijken als je langs komt of ze netjes achter het draadje staan?
dank je wel.

. Naar wat ik begrepen heb, staat hij nu overdag buiten en 's nachts op stal? Eerlijk gezegd lijkt me dat nog helemaal niet zo gek. Overdag lekker grazen buiten en op stal de mogelijkheid om nog extra bij te voeren (brokken, hooi/kuil etc.). Gelukkig had je het vrij snel in de gaten, nu hopen dat hij snel helemaal opknapt. Sterkte in ieder geval!