rijden in wedstrijd met bijzetteugel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Waventy

Re: rijden in wedstrijd met bijzetteugel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 17:54

amondi schreef:
wjerdo.... waar staat dat dan? Hulpteugels mogen nooit.

Hoogstens misschien een 1handsteugel voor iemand met een handicap, dat kan ik me goed voorstellen maar met een thiedeman op wedstrijdkomen, kan niet!

Stalgenootje van mij rijdt met een thiedenman, ivm met een soort 'handicap'in haar hand, heeft van de KNHS dispensatie gekregen.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 00:33

Mensen, als je iemand niet geloofd, of je daar redenen voor hebt of niet. Dan nog kun je elkaar netjes blijven behandelen. Ik raad je aan amondi om gewoon niet meer te reageren. Dat geeft jou veel minder stress. En zorgt er ook voor dat jij daardoor uit de problemen blijft.

britt_prins: je verhalen zijn wel erg ongeloofwaardig. Niet vreemd van de mensen dat ze je niet geloven. Probeer in het vervolg helder te zijn in wat je wilt zeggen en wilt vragen.

Ik plaats hier een slotje op want er is geen discussie op niveau meer.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 06:12

Sorrie Heike, maar sommige mensen krijgen me idd echt kwaad met hun hersenspinsels. Vooral als ze me verrot schelden per email....dan verander ik van een brave huismoeder in een feeks, ik weet het! nogmaals: aan jou en bokt: excuses, maar voor TS neem ik echt niets terug!

Dat blijft allemaal staan.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 18:59

Alsnog een slotje dan maar. Lachen