Jeetje Esther wat een schitterende ponys heb jij gekocht zeg......daar mag je met recht trots op zijn.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:hihi ik snap jou shettie niet. op de eerste foto's heeft hij meer vlekken de laatste alleen zijn hoofd
!
! Ik vind ze allebei echt heel leuk
!
dat je ze allebei hebt!!! Wanneer komen ze? Ik kan me voorstellen dat je het nauwelijks kan afwachten, er zit waarschijnlijk een langere "levertijd" op als op een nieuwe auto
!
!
), maar de merries gaan deze week allebei het land op bij Irando, dus dan staan de veulens bij elkaar.... Ze komen idd pas over een paar maanden, maarja heb ik lekker de tijd om mijn land (lees omheining) veulenproof te maken en een box te maken. In principe wil ik ze dag en nacht buiten hebben, maar ik ken me zelf, als het echt bagger slecht weer is wil ik ze toch snachts binnen hebben!
En heb de eer gehad om zowel Sharif als...de andere S
te mogen fotograferen...Irando heeft Esther zelf gefotografeerd, omdat die het landje in was geklommen. Ik vind ze supergaaf, alleen doen beide mama's moeilijk
Vooral maanoog vind ik erg gaaf, Sharif is apart, maar vind ik persoonlijk minder. 
Cassidy schreef:Jeetje Esther, let ik een dagje niet op, kom je zomaar met twee veulentjes aanzetten. Wat een schatjes zeg. Heeft jouw bezoekje bij ons je hus over kunnen halen? En nou niet weer gaan roken he....
Wat een schitterende veulens, ik kan me voorstellen dat je geen keuze kon maken....Diit wordt Stoeterij van de Lageweg!
Dus die gaat echt niet meer roken hoor!