BM stables!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sjoert

Re: BM stables!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 17:33

Daar gaan we van uit. Lachen

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 17:36

Billy schreef:
Naar een ander adresje om een pony te kopen iig Haha!
Veel succes Haha!

Ooh... Oke, nou dankje Haha!

madacha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 17:42

Sjoert schreef:
Ik zie dat er nu al grote comotie is ontstaan.
Nergens voor nodig. Lachen
Dit topic blijft open in de hoop dat mensen die ervaringen hebben opgedaan met BM stables hier kunnen reageren. Lachen

Waar zijn jullie mee bezig Sjoert?

Laat deze stal eens met rust!
Zeker nu je de eigenaresse de kans op reageren hebt ontnomen!!

Dit soort mensen zijn er op uit om te roddelen, want er zijn al genoeg topics over Bm geweest!

Kijk er zelf, geen paard is het zelfde, en bekijk de site eens goed.

Billy dit is regelrechte laster!!

Je bent nog nooit bij ons op stal geweest!
Je moest je schamen.

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 17:45

madacha schreef:
Sjoert schreef:
Ik zie dat er nu al grote comotie is ontstaan.
Nergens voor nodig. Lachen
Dit topic blijft open in de hoop dat mensen die ervaringen hebben opgedaan met BM stables hier kunnen reageren. Lachen

Waar zijn jullie mee bezig Sjoert?

Laat deze stal eens met rust!
Zeker nu je de eigenaresse de kans op reageren hebt ontnomen!!

Dit soort mensen zijn er op uit om te roddelen, want er zijn al genoeg topics over Bm geweest!

Kijk er zelf, geen paard is het zelfde, en bekijk de site eens goed.

Billy dit is regelrechte laster!!

Je bent nog nooit bij ons op stal geweest!
Je moest je schamen.

Er op uit om te roddelen? Wie bedoel je daarmee, toch niet mij? Want ik ben daar totaal niet op uit, ik had hiervoor nog nooit over het 'drama' gehoord. Ik heb nu al spijt dat ik dit topic heb geopend. Scheve mond

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 17:48

Laster? Waar?
Zijn gewoon topics die openbaar op bokt te vinden zijn hoor, ik heb ze alleen even aangewezen Haha! Haha!

Piera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 17:51

Er is inderdaad zoveel commotie geweest rond deze stal dat denk ik vrijwel niemand de 'echte' waarheid weet.
Als ik jou was zou ik gewoon lekker naar deze stal gaan om te kijken en wanneer je een geschikte pony vind, laat hem dan gewoon keuren door een dierenarts, zoals je eigenlijk bij ieder paard dat je koopt moet doen. Dan lijkt me niet dat er iets mis kan gaan.
Veel succes met zoeken!

madacha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 17:51

Dat je mensen aanraad ergens anders als bij Bm Stables een pony te kopen, omdat je die links hebt gelezen, waarin werkelijk geen enkele ( gegronde) klacht staat, terwijl je er zelf NOOIT bent geweest.
Dat is laster.

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 17:53

@Piera, Dankjewel! Ik ga (als mn vader wil rijden Haha! ) ook zeker kijken. Lachen

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 17:54

las·ter (de ~ (m.))
1 het plegen van smaad zonder het bewijs te leveren van de waarheid van het ten laste gelegde feit en tegen beter weten in => diffamatie, eerroof, lasterpraat

madacha

Ik ga denk ik ook maar eens een topic openen.

Wie heeft er ervaringen met Stal Pegge van Sjoert?

Sjoert

Als iemand zich een mening heeft gevormd over de stal (bv na het lezen van die drie topics) dan mag zij best haar mening hier plaatsen.
Dat heeft IMO niets met laster te maken.

Waarom ik dit topic open laat: bijna elk topic over deze stal is al gesloten. Deze laat ik dus open zodat mensen die ook positieve danwel minder positieve ervaringen hebben met deze stal kunnen reageren.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 17:55

Whahaha, ik heb er een keer naar toegebeld om te informeren naar een shetlander. Ik ben nog nooit zo ongeinteresseerd te woord gestaan.
Maar als ik op zoek ging naar een pony, en er waren 50 handelsstallen, dan ging ik juist niet naar die ene stal die net enorm negatief in het nieuws geweest is. Waar of niet waar, ik zou geen risico nemen. Het zijn wel mijn spaarcentjes, en het is wel mijn droompaard waar ik naar op zoek ben, en als ik grote kans heb dat het een nachtmerrie wordt, begin in daar niet eens aan. Dat heeft niks met laster te maken, dat is gewoon mijn mening.
Daarbij zou ik al nergens willen kopen waar ik een omruilclausule had ipv geld terug, dat werkt gewoon nooit, plus dat je altijd bij moet betalen en je daarmee toch belazerd wordt.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 17:56

madacha schreef:
Ik ga denk ik ook maar eens een topic openen.

Wie heeft er ervaringen met Stal Pegge van Sjoert?

Ben jij het Melanie of zit Madacha zelf op haar account? Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 17:57

Madacha..........Doe eens niet zo raar joh! Meisje vraagt gewoon een vraag, en ze is wat onhandig in de timing, heeft niks meegekregen van het hele verhaal.......... Kind is zich de klere geschrokken van de reacties.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 17:57

Zo kan ie wel weer.
Vanaf deze post zullen off-topic posts gewoon verwijderd worden. Lachen

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 17:58

Billy schreef:
Whahaha, ik heb er een keer naar toegebeld om te informeren naar een shetlander. Ik ben nog nooit zo ongeinteresseerd te woord gestaan.
Maar als ik op zoek ging naar een pony, en er waren 50 handelsstallen, dan ging ik juist niet naar die ene stal die net enorm negatief in het nieuws geweest is. Waar of niet waar, ik zou geen risico nemen. Het zijn wel mijn spaarcentjes, en het is wel mijn droompaard waar ik naar op zoek ben, en als ik grote kans heb dat het een nachtmerrie wordt, begin in daar niet eens aan. Dat heeft niks met laster te maken, dat is gewoon mijn mening.
Daarbij zou ik al nergens willen kopen waar ik een omruilclausule had ipv geld terug, dat werkt gewoon nooit, plus dat je altijd bij moet betalen en je daarmee toch belazerd wordt.

Maar je kan toch ook je paard aan een andere geïnteresseerde verkopen, die wel van de 'bijbehorende' negatieve dingen weet? Of kan dat ook niet?
@KiWiKo: Idd, dat weet jij ook... Knipoog

spekkiejnfu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 18:01

meisje dat ik ken heeft er 2 pony's vandaan. (ze staat ook bij nieuwe baas; Samantha Post) Dat zijn erg leuke pony's, dus dat geeft wel een goede indruk van BMstables!

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 18:03

spekkiejnfu schreef:
meisje dat ik ken heeft er 2 pony's vandaan. (ze staat ook bij nieuwe baas; Samantha Post) Dat zijn erg leuke pony's, dus dat geeft wel een goede indruk van BMstables!

Oke, dat is ook fijn om een keer te horen. Lachen Maar wat moet ik me precies bij 'lagere prijsklasse' voorstellen? Voor bijv. , ik zeg maar wat, een 2jariga E-ruin. Of stel ik nou een hele domme vraag. Bloos (Doe ik blijkbaar wel vaker Clown )

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 18:06

Ik ken ook wel mensen die heel gelukkig zijn met hun BMmer, ken ook mensen die dat helemaal niet zijn...... maar das de handel in levend spul.

Lagere prijsklasse is bijvoorbeeld geen Salinero Haha! moet je ook niet verwachten, veel uitgekoersde dravers, oudere paarden, paarden met een schoonheidsfoutje...... van alles. maar je moet niet denken dat je een topper kan kopen voor weinig geld. Maar ik denk zeker wel dat je in de lagere prijsklasse een leuk basisdier kan kopen

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 18:08

Mee eens Kim Lachen 110 % Haha! Knipoog

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 18:09

KiWiKo schreef:
Ik ken ook wel mensen die heel gelukkig zijn met hun BMmer, ken ook mensen die dat helemaal niet zijn...... maar das de handel in levend spul.

Lagere prijsklasse is bijvoorbeeld geen Salinero Haha! moet je ook niet verwachten, veel uitgekoersde dravers, oudere paarden, paarden met een schoonheidsfoutje...... van alles. maar je moet niet denken dat je een topper kan kopen voor weinig geld. Maar ik denk zeker wel dat je in de lagere prijsklasse een leuk basisdier kan kopen

Dat had ik ook niet verwacht Haha! Nou ik ben dus opzoek naar een onbeleerde E-pony en toen ik dat over die lagere prijsklasse las dacht ik, Hmmm dat is wel wat Haha! Dus vandaar Knipoog

spekkiejnfu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 18:12

volgens mij zijn de meeste onbeleerde pony's niet echt duur..of heb ik het nu fout?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 18:13

een ponie met toekomst perspectief om NK Z springen te worden is als jonge 3 jarige ponie gewoon rete duur hoor Haha!
Laatst bijgewerkt door KiWiKo op 06-08-06 18:16, in het totaal 1 keer bewerkt

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 18:15

ik heb een pony gehad van BM stabels en geen problemen mee gehad ze is verkocht aan mij als pitte E pony en dat was ze!
ze was alleen helaas iets te pittig voor me en heb ik haar weer verkocht maar verder was het beetsje 100000% gezond!
dus ikzou gewoon een kijkje nemen en altijd mensen mee nemen die er ook verstand van hebben! met 2 zie je meer als alleen!

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 18:18

love_gino schreef:
ik heb een pony gehad van BM stabels en geen problemen mee gehad ze is verkocht aan mij als pitte E pony en dat was ze!
ze was alleen helaas iets te pittig voor me en heb ik haar weer verkocht maar verder was het beetsje 100000% gezond!
dus ikzou gewoon een kijkje nemen en altijd mensen mee nemen die er ook verstand van hebben! met 2 zie je meer als alleen!

Ja idd, ik denk dat je gelijk hebt... Knipoog Nou iig bedankt voor de tip Lachen