Gecrasht in hek tijdens springwedstrijd.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

timokyana

Re: Gecrasht in hek tijdens springwedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 16:14

jeetje,wat zijn er veel bokkers met zulke beenbreuken,ook ik meld me aan,alleen jou pin is toch wel flink stuk groter phoe phoe,wat een pech.Wens je een voorspoedige genezing hopen dat het allemaal snel beter gaat!

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 19:11

Maandag in Zevenaar op concours ook 1. Paard was al heel de tijd vervelend. Bokte en ze viel. Gevolg, open enkelbreuk, bloed kwam uit dr laars..

Heel veel sterkte iig de komende tijd.

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 20:09

bah dadelijk durf ik niet meer te rijden met al die enge verhalen van jullie....gelukkig ben ik niet heb ik een trainer die me desnoods het paard weer opschopt ben banger voor hem dan voor iets gebroken te hebben

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 22:20

en hoe is het met je kan je al weer een beetje iets of heb je nog verplicht rust ?

ophrah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 18:50

Nou vandaag terug geweest in het ziekenhuis. Ik moet nog 2 weken volledig rust houden en mag daarna langzaam beginnen met lopen. Nou ja lopen, m'n voet mee laten rollen is het eigenlijk. dus nog geen druk erop.. Ik mag wel al naar de fysio dus die kan het al lekker los gaan maken.. er is ook weer bloed geprikt omdat ik vorige keer te hoge onstekkings waardes had. maar als ik daar morgen niks over hoor is het goed.. De arts zei dat het toch wel een half jaar kan duren tot ik volledig hersteld ben. dus da's echt balen.. dat valt me zo onwijs tegen. Ik hoopte echt dat ik over een paar weekjes weer op m'n paard zou zitten. Maar het herstel gaat zo langzaam... Frusty
Ik heb nog bijna geen beweging in me enkel en me spieren in me onderbeen doen het bijna niet. Ook het gevoel in sommige delen van me kuit en enkel ben ik kwijt. Ik heb er nu echt effe de balen in. Had echt verwacht dat het sneller zou herstellen.
Er is 1 plus puntje. ik ben toen ik ben opgenomen in het ziekenhuis gelijk gestopt met roken en dat heb ik nog steeds volgehouden. Dus toch nog iets positiefs. Sigaar

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 00:02

dat is dan nog wat ja haha echt oliebol dat het zo langzaam heelt hé ik had dat toen ik mijn sleutelbeen gebroken had ik dacht o ja gebroken leuk maar ik heb morgen wedstrijd en dat is belangrijker (heb geen wedstrijd gereden hoor maar als het aan mij lag had ik het wel gedaan) ik dacht komt allemaal goed maar viel vies tegen hoor

KWPN_FAN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 13:13

Ooh help, zit op het moment ook met een dubbele enkelbreuk, heb er ook heel wat metaal inzitten. En dat na heel onschuldig in het bos van een jong paard af te zijn gesprongen (paard vh werk). Ik ben nu bijna n maand verder, denk dat het nog wel zeker 2 maanden duurt voordat ik weer kan rijden...baaal dr ontzettend van! heb trouwens ook geen gips, wat wel fijn is!

Veel sterkte ermee!!!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 13:16

Die foto's zien er wel heftig uit! Maar netjes van je dat je gelijk maar gestopt bent met roken. Wel lekker veel tijd om te bokken nu Haha! , wat moet je anders doen hè.

Rowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 16:03

Auww dat is dus de reden dat ik lkkr dressuur Tong uitsteken
Beterschap !!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 12:20

Au, dat klinkt behoorlijk pijnlijk. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt en dat je been weer helemaal de oude wordt.
Sterkte!

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 12:29

Wordt bij de gedachte al misselijk..Jeetje wat moet dat verschrikkelijke pijn gedaan hebben!!!
Beterschap! Ach gut

Dainty_Bess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 12:30

Sorry maar hoe je je verhaal ook formuleert wekt bij mij totaal geen medelijden op.. als je paard in september een veulen verwacht en je gaat nu nog een springwedstrijd rijden, kan je toch ook niet verwachten dat ze alles nog steeds goed springt?!? En so what als je paard er een paar balken afgooit, jij hebt toch ook wel eens een dag dat je je wat minder voelt en minder fut hebt... Ik kan alleen maar hopen dat je hier iets van geleerd hebt..

Desalniettemin wens ik je toch beterschap toe.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 14:03

in het bericht staat iets anders. Ze zou in september met zwangerschapsverlof gaan, dat is iets anders dan dan een veulen verwachten.

Dainty_Bess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 17:33

Ja dat bedoelde ik ook foutje Vork
maar ondanks dat blijf ik bij wat ik gezegd heb..

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 22:09

......dat klinkt wel een beetje hard je kent de situatie en het paard toch niet...en daarbij vraagt ze niet om medelijden maar doet ze gewoon ff haar verhaal....

tasjee_bas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 22:11

zo dat klinkt erg pijnlijk
beterschap en hopen dat het snel over is Knipoog

irene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 09:24

moet je ngaan hoe lelijk je van een paard kan vallen... ben zelf 2 weken geleden bij de eerste hindernis in het parcour gevallen met paard en al... maar gelukkig naast de nodige hoofdpijn niks aan overgehouden.

Sterkte en succes met de revalidatie

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 09:27

veel sterkte en succes met je enkel/been.