Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
*Tamara* schreef:Ben ik nou de enige die nog nooit kermispony's in levende lijve heeft gezien?![]()
Citaat:Kan het verschil niet zien tussen het kop aan staart lopen van een pony op een manege, en het kop aan staart lopen van pony's op een kermis.
dutske schreef:kermispaarden:
actractie op de kermis, op een volte van 10/15 meter lopen een deel pony's, opgezadeld en al, soms aan ijzeren staven die ronddraien, om de zoveel toertjes stoppen de pony's en mogen er kinderen tegen betaling opkruipen, die pony's lopen een paar rondjes, stoppen, en laen weer kinderen op, de hele dag door
dutske schreef:kermispaarden:
actractie op de kermis, op een volte van 10/15 meter lopen een deel pony's, opgezadeld en al, soms aan ijzeren staven die ronddraien, om de zoveel toertjes stoppen de pony's en mogen er kinderen tegen betaling opkruipen, die pony's lopen een paar rondjes, stoppen, en laen weer kinderen op, de hele dag door
Sammm schreef:Waarom zijn in de ogen van mensen met een eigen paard toch altijd alle maneges slecht? Hier kan ik me zo aan ergeren he.
Ik ken genoeg maneges waar ze supergoed voor de paarden en pony's zorgen, de dieren staan in grote boxen, lopen max. 3 uur per dag, komen buiten enz. enz.
Dara kan menig privé paard jaloers op zijn die in pension staat en er een uurtje per dag uit komt!
Nou als we allemaal moesten 'treintjerijden' op de manege was ik er al lang mee gestopt!