Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hypofocus schreef:Als het inderdaad zo'n bende is, zijn het profs. Die weten heus wel wat ze moeten schrijven om het echt te laten lijken.
Zoek het risico gewoon niet op, dat doe je zo'n paard toch ook niet aan? Als het achteraf toch een bende blijkt te zijn, waar komt 't beest dan terecht?
Hypofocus schreef:Furious: Ik bedoelde niet zo zeer een correcte spelling, maar meer de type inhoud van het mailtje, daar zijn ze vaak erg handig in om het verleidelijk te laten lijken
Want ik weet inderdaad dat ze voor geen meter Engels kunnen typen
ma_rie_tje schreef:wat urielle zegt, contant laten betalen en zelf laten kijken.
Ik zou het niet serieus nemen. Zeker niet als ze alleen "via internet" contact hebben en het paard nog nooit hebben gezien
Urielle schreef:Nigeria of Zuid-Afrika is wel een verschil eej! Zuid-Afrika is een vrij ontwikkeld land waar ook nog best wat rijke mensen wonen. Er wonen ook veel Nederlanders in Zuid-Afrika, wat ook nog kan zorgen dat mensen eerder aan Nederland denken om hun paarden vandaan te halen.
Ik zou er erg voorzichtig mee zijn maar niet zonder meer afketsen. Zolang ze maar betalen zal het mij persoonlijk een zorg zijn naar welk land mijn paard gaat.
Urielle schreef:Er wordt veel opgelicht met zogenaamde buitenlandse klanten. Zolang ze het paard zelf komen bekijken, ophalen en handje contantje komen betalen mogen ze hem meenemen van me, maar anders zou ik het niet meer aandurven.
boellie schreef:ik heb een mailtje gehad voor mijn camera van de zelfde mensen niet doen zijn oplichters
racheltjj schreef:Als je is die naam intyp op google !!
Dan zie je inderdaad dat ze wel degelijk uit Zuid-Afrika komt !!
Ik heb al eerder gezegt geef het een kans..maar ik kom daar nu op terug en mijn mening is nu : doe het niet !! scheelt je een hoop !!
furious schreef:racheltjj schreef:Als je is die naam intyp op google !!
Ik heb al eerder gezegt geef het een kans..maar ik kom daar nu op terug en mijn mening is nu : doe het niet !! scheelt je een hoop !!
Er heten wel meer honden fikkie.
Het zegt dus nog niks
racheltjj schreef:Als je is die naam intyp op google !!