Vriendje is weg...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 10:43

je zal wel denken waarom moet mij dit nou allemaal gebeuren maar na regen komt zonneschijn en het komt alle maal echt wel goed dat paard waar op je mag rijden van die ene man gaat toch ook heel goed?

ik ken je nu al zoo lang eeeehhhh ongeveer 8 jaar?
je kunt altijd bij mij terecht en bij merilyn

gr. thirza

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-01 15:43

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes. Ja, Thirza, dat paard gaat wel goed. Die staat trouwens op plaatjesforum bij trakehnerquiz. Die probeer ik maar net zo hoog op te leiden als Insy liep. Life goes on he? Ik mis hem wel hoor. Het is zo stil, vooral met voeren. In zijn deken zit nog echt zijn geur, eigenlijk wil ik hem nog niet wassen, is dat stom? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 16:13

Nee dat is helemaal niet stom.
Jeetje, ik heb dat al als er een paard verkocht is, laat staan als je paard op zo'n manier weg moet. Verdrietig Het is gewoon heel erg beroerd. Heel erg veel sterkte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 17:13

Een maand geleden heb ik pas het hoofdstel van mijn vorige paard weg gedaan. Het was oud en veel te groot voor Lois. Ik heb het toch 4,5 jaar aan de muur laten hangen [zonder ooit schoon te maken] en niemand mocht er aankomen.

Zulke dingen kunnen je heel erg helpen bij de verwerking. Iedere keer als ik het zag had ik weer die fijne herinnering aan haar.

Lekker laten liggen hoor die deken!!

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 19:06

Jezus krijg echt tranen in m'n ogen hiervan.....Jippie wat een mooi plaatje trouwens (met I won't forget)...

Heel veel sterkte - meer woorden heb ik er niet voor,
Liefs Rieja

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 21:28

sterkte....
gillian

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 23:17

Heel veel sterkte en wij zijn er hier altijd voor je.
Heel veel liefs, Joleen

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 00:09

Heel veel sterkte, ik leef met je mee. Het is een hel waar je doorheen gaat maar langzamerhand gaat het verdriet slijten en blijven de mooie herinneringen.

Rena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 20:20

He meis heeeel veel sterkte. Ik weet dat je veel sterkte aan de bokt meiden hebt, want dat had ik de afgelopen 10 april ook. Je zal je liefde nooit vergeten. Ik heb Crowny zijn deken ook na 3 weken pas weggebracht om te wassen. Het is heel normaal.
Afgelopen week heb ik een nieuwe vriendinnetje gevonden en ze lijkt niet op Crowny, maar het doet goed om toch weer met paarden bezig te zijn. Vergeten doe je je kind nooit, maar ik merk wel dat het dragelijker wordt.
Afgelopen week heb ik zelfs nog gehuild om een boek dat ik las en het ging niet eens om paarden, maar dan komt er ineens iets in je op en pats dan schiet je vol. Als je eens pesoonlijk wil mailen, kan je dat gewoon doen, want je moet er over praten. Sterkte!!!

geitwolsok

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 20:46

Hoi, ook ik wil je sterkte wensen. Ik heb mijn paard 28 februari j.l. moeten laten inslapen. En ook nu schiet ik weer helemaal vol. Prachtig plaatje bij I won't forget.
Het is ook heel stom ik heb nl. een stukje van zijn staart en manen afgeknipt. Zijn geur hangt er ook nog steeds in. Ik heb het hangen naast zijn foto. Gelukkig heb ik hem ook nog op video staan. Maar dat kan ik nog niet bekijken dat is te zwaar. Ik ben wel weer met een ander paard bezig en daar haal ik een hoop vreugde uit. Laatst waren we met een stel aan het praten en toen hadden we het over zijn "rare" dingetjes. En heb ik weer voor het eerst veel gelachen.
Ik wens je sterkte met het verlies. Hou je taai..