Coby,bedoel dat ze dus gewoon niet daar al op m nivo lopen.en dat je ze zelf door moet trainen..tuurlijk zijn er uitzonderingen tussen maar komt niet vaak voor.
Ik heb even op de site gekeken en er staan een aantal aansprekende paarden te koop, zeker de moeite waard om even een kijkje te nemen!!!!! De paarden zien er op de foto's erg goed uit!!!
Waar slaat dat nou op Oestinja? Ts kan zelf ook wel zien dat de paarden er vanaf een foto leuk uitzien maar vraagt of het de moeite waard is om daar te gaan kijken.
Ik ben er een tijd geleden ook eens geweest voor een paard en was er niet zo over te spreken. Kan een momentopname geweest zijn natuurlijk. Inelkgeval laten keuren door EIGEN DA en bloedtest laten doen zodat je zeker weet dat het paard niet verdoofd is/was of pijnstillers heeft gehad voor de kijk/keuring.
Meissie17: Ik zou me niet laten weerhouden door verhalen van anderen. Gewoon zelf gaan kijken! Zoveel stallen, zoveel (goede en slechte!) verhalen. Verder denk ik dat het onderwerp BM stables al meer dan voldoende aandacht heeft gehad op bokt. Mag ik opteren voor een slotje??