Unicorn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) zijn er bang voor en doen dan niks dan rondrennen om ervan af te komen. Ik sla ze dan meestal dood met een vliegenmepper, op mijn paard (vind Jumper niet erg, die is blij dat ie ervan af is). Ze komen nl. maar af en toe, en alleen...
) en nu lopen ze dus als aliens door de bak...
Maar het helpt wel super, ze zijn nu tenminste rustig en rennen niet meer als gekken rond. Ik moest wel even mijn 3 jarige eerst dekenmak maken, maar dat was binnen 10 minuten bekeken toen ze doorhad hoe het werkte...
Rock schreef:Hoe groot zijn dazen precies, en hoe groot zijn horzels? Ik ben er ook altijd vanuit gegaan dat het hetzelfde was.
Volgens mij bijten horzels trouwens ook toch? Misschien paarden niet, maar ik heb ooit een hele dikke bovenarm gehad (mensen dachten dat ik eenzijdig mijn biceps had getraind hihi) en toen zei iemand dat dat een horzelbeet was. Leek net een wespensteek zeg maar...
Ben sindsdien trouwens ook overgevoelig voor muggenbeten
ladyjoy schreef:Vraag me af of die ook meer voorkomen dan horzels?

Ik denk dat wij nu redelijk veel dazen hebben rondvliegen, echt goor, ze zijn ook mega groot 
Ik vond het niet goed werken, maar wel erg stinken
stellert schreef:misschien handig voor degene die niet veel geld uit wille geven.... 1/3 azijn 1/3 deton 1/3 water en dat mengen help super goed