Dan roep ik heeeel enthousiast
"ha lekker wijfie""
en dan zet het op een sprintje naar mij toe
grbuik heel veel lekker en wijfie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En wat ik gedaan heb enzo.
. Ik spreek tegen mijn paardje met haar naam. Ik gebruik zelden ander woorden. "Stinkweed en Brat" zijn sommige woorden die ik gebruik, maar niet vaak. Tja, het is makkelijk mommy te zeggen als je in het engels moet praten. Ik denk dat ik ook "het vrouwtje" zou zeggen als ik in het nederlands zou praten.

hahaha (omdat ie altijd zooooo schoon is, me lieve schimmeltje
)
En lieverd enZo, verder zeg ik gewoon als ze braaf is goed zo , of goed gedaan en dan zet ik altijd een beetje een kinder stem op
Ik vertel nooit hele verhalen tegen een paard daar heb je vrienden voor, maar ik heb zat mensen gehoord die dat wel doen en het is zoo leuk om die afteluisteren!
mijn koosnaampjes voor ies zijn: iesepies fotomodel schatje lieverd meis crossknol
.
sym kom nou
sym we gaan hoor.
Trouwens volgens mij hang ik hele verhalen tegen hem op, ik vraag altijd als ie iets geks doet wat ie doet
(alsof hij er antwoord op geeft) en ik vertel hem altijd wat we gaan doen voor en tijdens het rijden of longeren! Ik kan het niet zo goed uitleggen maar het komt er gewoon op neer dat ik veel tegen hem praat

Maar meestal is het: vent, kerel, lekker ding, sukkel. verkleinwoorden meestal wel zoals ventje en kereltje ( hihi 1.73 m) Ook wel es voor de gein dikkop of vetklep!!
Slaat nergens op verder maar ik vind het wel grappig!