Vanmiddag werd ik achtervolgd door het "pennygrut",ik reed met Jamey in de bak komen er keihard achter me kindjes aanrennen.Ik ben altijd aardig tegen ze,maar ik sta niemand bij mijn paard toe (jamey staat dat zelf ook niet toe)
Alhoewel ik dit wel altijd op een vriendelijke manier zeg.Ik waardeer het wel,als die meisjes me willen helpen.Ik zeg dan altijd heel vriendelijk: Sorry,maar ik wil liever mijn pony zelf doen! Of: Zouden jullie alsjeblieft niet achter Jamey aan willen rennen? Dat vind Jamey een beetje eng! Ook worden altijd de oren van mijn hoofd af gevraagt als ik met Jamey aan het rijden ben.Maar ik leg altijd alles uit,vind ik leuk! Ik vind het wel leuk als de kinderen in mij geïntresseerd zijn.Sommige vragen wel is om erop te rijden.Maar ik sta nooit mensen,behalve mijn moeder en mijn verzorgster,toe om op haar te rijden.Ik vind het niet erg,die kinderen.Ik ben er immers zelf ook zo één geweest.

Wil geen ruzie

). Ach, van mij zou het wel mogen als ik niet van die hittepetitjes had. Ik kan het risico gewoon niet lopen; stel je voor dat er wat gebeurd. Ik vind het wel erg vervelend voor ze; het lijken mij 2 lieve meiden, ze zijn erg beleefd en noemen me mevrouw
Daarom looptie ook niet zoveel in de lessen, hij blijft wel, omdatie voor ons superbraaf is als voorpony met de buitenritten. Dan rijd ik er ook op, of de eigenaar. En ik ga er heel vaak zomaar mee naar buiten, dat heeft voorrang op een of ander kind dat er in de les op zou willen. Ja, ze gaan hem weleens poetsen, maar dat is alleen maar mooi, want Jip is dolblij met alle aandacht die hij kan krijgen, en een lekker snoepje of worteltje lustie ook wel
.
Ach, ik kan er vijwel altijd om lachen en echt eraan storen, nee dat doe ik niet we zijn tenslotte bijna allemaal zo begonnen