Wat doen jullie met dit weer?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 11:22

he hallo
ik heb gisteren overdag dus niet veel gedaan ja kojack heeft 2x in de stapmolen gelopen, s'avonds heb ik hem gelongeerd het was nog heet maar ja anders word het te laat
vandaag moet ik dus gaan rijden dan kijk ik of ik niet of sóchtends vroeg kan gaan rijden of s'avonds als het afgekoeld is
mischien krijgt hij vandaag wel een dagje vrij
ik weet het nog niet
groetjes

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 12:36

Niet zoveel gedaan. paar uur in de paddock gezet ('s avonds tot een uur of half 11, dan is het lekker koel). Daarvoor nog even gewandeld over het strand, paardje fijn met beentjes in het water. Werd een heel waterballet. Vriendlief door de branding rennen, paard erachter aan. Allebei flink nat. Daarna was ze wel weer helemaal wakker (strandgasten vol verbazing kijken naar ons wat groot uitgevallen 'hond')

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 16:39

aan de hand stappen, mijn paard is nog aan het revalideren....
die andere word rustig aan beweging gegeven, want het is te warm om
fanatiek te rijden, zowel voor ruiter als paard.

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 16:46

Tja wat doe ik met dit weer...., gisteren had ik vrij en heb ik Nappie een aantal keren afgespoten, hij vindt dat heerlijk en hoe vaker ik het doe des te lekkerder hij het vindt, 's avonds ben ik om 21uur met hem gaan stappen (30 min) en mocht ie daarna heerlijk 's nachts buiten blijven staan. Helaas moest ik vandaag weer werken........maar vanavond mag ik weer naar de paarden!

DiamondCheckers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 07:59

Met dit warme weer doe ik niet zoveel met DC. Ik ga meestal s'ochtends om haar vliegennet aan te doen. Als het te heet is buiten durf ik zelf niet naar buiten te komen. Ik hou van warm weer maar soms is te humidity te hoog en kan ik er niet tegen.