Anyway,ik wou hier toch even op reageren,om mezelf en andere misschien een beetje te verdedigen.Ik vraag nooit meer van een paard dan het op een dag aankan,ik weet dat er ergens een stop is,en ik weet wat mijn paard fijn vind...En vreemd genoeg is dat niet het weiland! Mijn paard is nogal een éénling,ze loopt het liefst uren met mij samen alleen,dan dat er andere paarden erbij zijn.Op het weiland als ze met meerdere paarden staat raakt ze het gras nooit aan...
Trouwens,als ze rijden niet plezierig had gevonden had ik er al 50 keer naastgelegen,Jamey kennende.
Wat is er mis een paard is een goede klap op z'n reet te verkopen? Ik meen dat je van je ouders allemaal wel is een welverdiende billenkoek heb gehad.Ik laat me absoluut niet in de maling nemen,anders kunnen er gevaarlijke situaties ontstaan.Op het hoofd slaan doe ik nooit,...Wel haal ik mijn paard 5 á 6 uur per dag uit stal,en meestal haalt mijn vriendin haar 's morgens nog uit stal en gooit haar 2 uur in de paddock.In de zomer gaat mijn paard helemaal op het weiland.
De uitspraken van emiel voest vind ik tja...dat kan gewoon nooit! Als wij onze paarden niet rijden,gebeurt er wel iets anders met ze (een paardenkroketje bijvoorbeeld)