Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
arabiandevil schreef:maar hoezo zou ze stoppen? het gaat toch goed
Kimberley84 schreef:Jammer dat ze Krack C niet beter opleid dan

dus jah groot gelijk lekker genieten van janic en jah paarden blijven rijden en les geven blijft ze volgens mij ook nog wel doen hoor.
missmiekie schreef:Als de paarden die NU zijn opgeleid met pensioen gaan oid, dan stopt anky ermee. De paarden die al op hoger niveau zijn opgeleid rijdt ze gewoon door. Painted is namelijk het jongste paard wat ze nu heeft staan en ze gaat geen jonge paarden meer opnieuw opleiden, iig dat is wat mij daarover verteld is.
verbaast me niks ... wielrenners stoppen ook op hun 30e omdat het dan simpelweg te zwaar word.
met de jaren dan
Leanee schreef:er is al wel vaker gezegd dat anky stopt..
ook dat ze haar paarden mishandeld ofzo![]()
beetje vaag
En jong geleerd is oud gedaan dus Yannick komt straks in een gespreid bedje. Mooi toch
marleendv_88 schreef:Vind ik eigenlijk best vreemd, kan me het niet voorstellen
Maarja, misschien is ze het trainen van al die jonge paarden nu wel zat en wil ze nu wat anders, zich richten op lesgeven ofzo

Zigomar17 schreef:Jammer dat ze stopt over een tijd.
Maar aan de andere kant;
krijgen andere ruiters wel weer een kans! Straks wint guusje [fjord] nog een keer zo'n mega prijs dat zou ik pas VET vinden!!
maar een fjord kan toch nooit in de gp komen. want daarvoor moet je paard toch groter zijn als 1.60m. teminste dacht ik een keer gehoort te hebben. Kimberley84 schreef:Jammer dat ze Krack C niet beter opleid dan