Zucchero (Metall x Notaris x Nimmerdor) van 0 tot nu!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zucchero

Re: Zucchero (Metall x Notaris x Nimmerdor) van 0 tot nu!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-06 21:03

Martine1232 schreef:
Maaruh, hij is toch nog maar net 2..? Waarom moet hij dan al aan het bit wennen?

Omdat hij wel heeeeel braaf is, maar ook hengst en dan kan die braafheid toch in 1 keer omslaan in praatjes en bravoure. Nu moet ik zeggen dat hij dat hoofdstel in totaal maximaal 5 keer in/om heeft gehad en dat ik hem er zelfs nog nooit aan vast heb gehouden... Het is gewoon ((nog)) niet nodig bij hem. Verder is er geen enkel bezwaar tegen het laten wennen aan een hoofdstel hoor. Of jij moet me iets nieuws bij kunnen brengen wat dit betreft Lachen. Het geeft geen enkele belasting op spieren, botten, banden of pezen en hij heeft er ook in zijn mond geen nadelige gevolgen van. Het is gewoon iets wat hij nu al een heel klein beetje kent. Meer niet. Wel goed dat je naar dit soort dingen vraagt!

Groetjes
Anne-Marie

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 15:16

HAW -->ITP

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 16:12

Erg leuk om te zien hoe zo'n beestje veranderd!

Heel aansprekend hoofdje, ben benieuwd hoe hj het werk gaat oppakken volgend jaar, veel succes met 'm!

Waar is deze opfok overigens?

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-06 20:44

Jaike schreef:
Erg leuk om te zien hoe zo'n beestje veranderd!

Heel aansprekend hoofdje, ben benieuwd hoe hj het werk gaat oppakken volgend jaar, veel succes met 'm!

Dank je! Ik ben ook heel erg benieuwd hoe hij het op gaat pakken. Ik denk alleen niet dat ik al veel met hem ga doen als hij 3 is. Misschien een beetje longeren, veel wandelen en er af en toe eens opkruipen. Met het echte rijden wil ik pas beginnen als hij 4 is. Hij moet nog ZO lang mee!

Jaike schreef:
Waar is deze opfok overigens?

In de Achterhoek / Gelderland.