Heeft hij een oliebol aan zijn broekspijp hangen ipv een pitt-bull

Kom op zeg! Wordt volwassen alsjeblieft!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Quellian schreef:Whahahahaha!!![]()
![]()
![]()
*Komt onder der bureau vandaan en rent naarboven om een droge onderbroek aan te trekken*
Heeft iemand al geTEMd?
Citaat:@katrienh: ik laat hem gewoon door de tuin lopen en de inbreker heeft pech, hij luistert alleen naar mij.
Citaat:En als je visitie krijgt? Leg je hem aan de ketting.. begrijpelijk![]()
Citaat:jamaar een hond kun je niet voor een karretje zetten en manen vlechten
griebels schreef:Leuk voor de postbode als hij door de tuin naar de brievenbus loopt.
agres_shet schreef:@iris_panta: ik houd niet van kinderen, dus net goed! Bij mij op het dorp wonen alleen maar stomme kinderen die door mijn tuin gaan fietsen en rennen en de plantjes vernielen!
agres_shet schreef:ik ben 18 dus volwassen
DuckyMjöll schreef:En een shetlander vernielt je plantjes niet ?
agres_shet schreef:griebels schreef:Leuk voor de postbode als hij door de tuin naar de brievenbus loopt.
ik ben 18 dus volwassen
agres_shet schreef:ik ben 18 dus volwassen
Daantje1981 schreef:Catootje wil een shetlander als cadeautje.
Zat ineeens in mijn hoofd, kon niet laten om te schrijven.
agres_shet schreef:@Iris_panta: jaja 18! daarom volwassen genoeg om een echte agressieve hengst te temmen!
@highspirit: ik vind het echt heel erg naar dat er iedere keer een slotje op komt! terwijl ik het serieus bedoel!
Oregon schreef:Krijgt die shet dan wel een bot? Als ie dan even niet te doen heeft kan ie daar lekker op kluiven...
Iris_panta schreef:Wat als er dadelijk een klein kindje of wie dan ook denkt van: Ow wat een lieve pony, die ga ik eens aaien! Wil je dat op je geweten hebben?