Nado schreef:Ik ben trouwens blij dat het mij niet is overkomen. Mijn paard had voordat die man hem geraakt had al op zijn achterbenen gestaan, omgedraaid en waarschijnlijk die vrouw op haar fiets omver gelopen voordat hij kon uitwijken. Had die man dat mooi veroorzaakt zeg...
Bij mijn paard idem dito waarschijnlijk.... Hartstikke verkeersmak, maar vreselijk kopschuw als hij goed bang is kan hij echt link zijn.
Ik ben ook een keer een stel van die mafkezen tegengekomen, ook een ouder (naar ik aanneem) echtpaar. Op een vrij brede weg, 2 auto's kunnen daar makkelijk langs elkaar. Het paard van een stalgenote liep in de berm, mijn paard vlak langs de berm op de weg. Zát ruimte dus, auto's passeerden ook gewoon met genoeg ruimte.
Deze mensen waren ook op de fiets, en belden niet eerst, maar de man begon direct te schelden. 'Sodemieter g*dverdomme eens op met die knollen, je bent toch niet gek, stelletje idioten!!'
En dan wordt ik al witheet... En dan fietsen ze direct door, ik heb nog geroepen waar dat voor nodig was, maar dat soort mensen willen niet in discussie (wat ik dan dus wel gelijk wil). Heb me de hele verdere weg op zitten vreten.
Had mijn paard een klap gekregen dan was ik er zeker weten achteraan gegaan, terugmeppen zou ik niet direct doen denk ik, maar vocaal zal er dan wel heel wat uitkomen.... Ik had ook naam en adres gewild en er melding van gemaakt. Ze krijgen dan wel geen boete o.i.d., maar worden er wel niet al te vriendelijk op aangesproken.