Sommige mensen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Blacky_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 13:12

echt neit normaal
ik had er wel wat van gezegt maar geen geweld gebuirkt

Nado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 14:16

Jeetje, dat is schrikken. En verschrikkelijk asociaal van die man. Het is zo jammer dat een groot deel van de nederlandse weggebruikers geen benul hebben van het feit dat een paard ook deel is van het verkeer en net zoveel recht hebben op het gebruik van de weg als zij.

Ik ben trouwens blij dat het mij niet is overkomen. Mijn paard had voordat die man hem geraakt had al op zijn achterbenen gestaan, omgedraaid en waarschijnlijk die vrouw op haar fiets omver gelopen voordat hij kon uitwijken. Had die man dat mooi veroorzaakt zeg...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 16:01

Ben normaal totaal niet agressief, maar als iemand mij dat geflikt had, dan hád ie me toch een stortvloed aan scheldwoorden over zich heengekregen! Een beetje een levend dier een mep verkopen omdat je het er toevallig niet mee eens bent dat het daar loopt! Jullie hebben netzoveel recht om daar te rijden als ieder ander, en inderdaad hadden jullie niet aan de neus van die vrouw kunnen zien dat zij er toevallig bang voor was.

Mijn moeder is overigens óók bang voor paarden, maar die fietst er gewoon netjes met een grote boog omheen als ze rustig lijken. Of ze begint (ook wel irritant) te roepen: "Euh... Dames?! Kunnen jullie je knollen in bedwang houden zodat ik erlangs kan?"

Haha zou ik zelf ook gek van worden als ruiter, maar is beter dan jullie verhaal

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 16:18

Heb hetzelfde als Rock Maar dan zou ik die gast een klap hebben gegeven!

IlseKuikje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 16:19

Wat stom dat ze dat deden zeg!
Die man had dat toch wel even tegen jullie kunnen zeggen, hoe moeten jullie nou weten dat die vrouw bang voor paarden is

Ik hoop niet dat er je ze weer eens tegenkomt!!

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 17:07

Oeh, wat was ik link geweest! Ik had mijn rijmaatje eraf laten springen, paard vast laten houden, was erachteraan gekletterd en had ze koste wat het kost mee naar het politiebureau gesleept. Als ik eraan gedacht had op dat moment, want waarschijnlijk had ik ook alleen maar dom staan kijken op dat moment en was ik achteraf pislink geworden. Niemand in de buurt die die vent kent toevallig?

Ptries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 17:13

Wat een belachelijke kerel zeg. Kan me voorstellen dat je beduusd was. Ik heb ook ooit 1x meegemaakt dat iemand mijn paard een harde klap voor haar kont gaf. Helaas voor hem is de eerste reactie van mijn merrie slaan als ze schrikt. Ze raakte die jongen (het was een gozer van een jaar of 20, even stoer doen voor zijn vriendjes) bijna vol in zijn buik, hij kon nog net op tijd opzij springen. Ik ben toen gestopt en heb gezegd dat ik hoopte dat hij zijn lesje had geleerd en dat als ze raak had gemept hij ws. een enkeltje ziekenhuis had gekregen.

Mayflower_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 17:23

Ja sommige mensen!
Dinsdag kwam ik terug van een bosrit en ik moest vanuit het bos op het fietspad stappen. Toen ik op het fietspad reed kwam er van voor een man aan op de fiets. Ik riep nog ''Lay hooo'' maar ze wou niet stoppen. Die man kon er prima langs, maar toen hij langsfietste gaf hij Layla een schop tegen het achterbeen. Haar reactie was dus terugschoppen en gaf die man een schop in de rug. Man viel van de fiets af en moest huilen. Het zal natuurlijk ook wel pijn gedaan hebben maar kom op, je gaat toch geen paard schoppen? Hij wou mijn adres enzo. Ben maar doorgelopen met de opmerking ''Boontje komt op zijn loontje''.

Supertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 17:58

Nado schreef:
Ik ben trouwens blij dat het mij niet is overkomen. Mijn paard had voordat die man hem geraakt had al op zijn achterbenen gestaan, omgedraaid en waarschijnlijk die vrouw op haar fiets omver gelopen voordat hij kon uitwijken. Had die man dat mooi veroorzaakt zeg...

Bij mijn paard idem dito waarschijnlijk.... Hartstikke verkeersmak, maar vreselijk kopschuw als hij goed bang is kan hij echt link zijn.

Ik ben ook een keer een stel van die mafkezen tegengekomen, ook een ouder (naar ik aanneem) echtpaar. Op een vrij brede weg, 2 auto's kunnen daar makkelijk langs elkaar. Het paard van een stalgenote liep in de berm, mijn paard vlak langs de berm op de weg. Zát ruimte dus, auto's passeerden ook gewoon met genoeg ruimte.
Deze mensen waren ook op de fiets, en belden niet eerst, maar de man begon direct te schelden. 'Sodemieter g*dverdomme eens op met die knollen, je bent toch niet gek, stelletje idioten!!'
En dan wordt ik al witheet... En dan fietsen ze direct door, ik heb nog geroepen waar dat voor nodig was, maar dat soort mensen willen niet in discussie (wat ik dan dus wel gelijk wil). Heb me de hele verdere weg op zitten vreten.

Had mijn paard een klap gekregen dan was ik er zeker weten achteraan gegaan, terugmeppen zou ik niet direct doen denk ik, maar vocaal zal er dan wel heel wat uitkomen.... Ik had ook naam en adres gewild en er melding van gemaakt. Ze krijgen dan wel geen boete o.i.d., maar worden er wel niet al te vriendelijk op aangesproken.

arno8

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 20:50

Sommige mensen... Ik zie veel mensen die met hun zweep zouden slaan. Mocht het zo ver komen: dan kun je beter de zweep (als hij niet te duur is) tussen de spaken steken, dat werkt beter

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 21:09

Dat is een goeie.
Maar bij zulke dingen draait het er altijd op uit dat jij dan schuldig bent.

arno8

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 21:15

Dat klopt zeer zeker,

Maar fantaseren over wat voor gruwelijke dingen je die mensen aan kunt doen, blijft leuk.

Ik heb net nog iets bedacht: je gooit een lasso om de fietser z'n nek en doet een stukje rengalop
En dan zeg je: Voortaan hoeft je vrouw niet meer de enige te zijn die bang is voor paarden.

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 22:55

Bang zijn voor mijn paarden hoeft niet hoor, de ruiter is veel enger

DiantaM

Re: Sommige mensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 22:57

Ik kan veel dingen hebben, ben best tolerant maar zulke dingen???!!!! Als iemand aan mijn beest komt, heb ik mezelf echt niet in de hand.. Alsof dat paard er wat aan kan doen!! ik word gewoon boos nu ik achter de computer zit

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 23:40

Ik zit me hier al op tevreten. Kan hier zo pis link om worden.
Het is maar goed dat dit niet bij mij is gebeurt want ik zou er even in een flinke galop achteraan gaan en ze maar lekker opjagen. Zo bang maken dat ze nooit meer naar paard durven te kijken zelf. leert ze wel om te slaan.

Cyntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 23:44

Onbeschofte lui? En die oudjes dan

Tja herken het ook... reed laatst met koets en SHET!
Komen er ook een man en een vrouw aan... dus ik stukje in de berm... die man fietst voorbij en ik dacht de vrouw dus ook, dus ik stuurde al meer uit de berm... begint ze te zuchten en angstig te kijken en springt ze zowat in de sloot
En zuchten!
Kom der zat zowat 3 meter tussen....

X__Hardc0re_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 23:59

Dat je dat toe laat

Als ik daar had gereden had der achteraan gegaan en um echt omver gereden of ter.ing klap gegeven met me sweep jonge dat wil je niet weten niemand slaat me paard en als iemand ut doet ben ik ut toch zeker wel

ps
Bedoel als ie niet luisterd he haha.

X__Hardc0re_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 00:01

arno8 schreef:
Dat klopt zeer zeker,

Maar fantaseren over wat voor gruwelijke dingen je die mensen aan kunt doen, blijft leuk.

Ik heb net nog iets bedacht: je gooit een lasso om de fietser z'n nek en doet een stukje rengalop
En dan zeg je: Voortaan hoeft je vrouw niet meer de enige te zijn die bang is voor paarden.

Whaaaaa geweldig

klomp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 16:49

jeetje wat een vent!! ik had ook idd erachteraan gegaan!! ik laat niemand aan mijn paard komen op die manier! wat denken sommige mensen wel niet! ipv dat ie nou even zegt dat zijn vrouw bang is dan kan je tenminste reageren en zorgen dat die mevrouw er veilig langs kan, maar zomaar langskomen en dan gaan schelden en je paard een klap verkopen?! nee, dat gaat er bij mij niet in!
ik heb zo'n soort situatie gehad, maar dan met van die irritante marokaanse jongetjes, ben er mooi achteraan gegaan en ze schrokken zich een rotje, haha!! ik heb toen even flink met mijn zweep rondgezwiept om ze even flink bang te maken (heb ze niet geraakt hoor)