au!!!!!!!!en lees vooral de gebruikersrichtlijnene!!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 11:24

Vorig jaar op de andalusier keuring werder de paarden (o.a. El Roy van merilyn) met zo'n soort ding voorgebracht.
Dit was een metalen neusstuk, met leer omkleed. Totaal nergens kartels, maar gewoon een gladde onderkant.
Ik heb de paarden ermee zien lopen, en krijg echt niet het idee dat ze verschrikkelijke pijn o.i.d. hebben.

Josti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 11:24

Margreet"]
[quote="Josti schreef:
Alleen ruiters met een hele zachte hand en veel ervaring zouden er goed mee om kunnen gaan, maar als die ruiters dan zo goed zijn, waarom grijpen ze dan naar de hardere middelen?? Verward

In handen van zulke ruiters is dit geen hard middel...

Sporen vind je zeker ook zielig volgens dezelfde kromme redenering?
[/quote]
jawel het middel is wel hard, alleen ze gebruiken het mild, goh, als het middel niet hard zou zijn, neem dan gewoon een trensje Clown

en spoortjes vind ik niet zielig, ik vind een bit toch ook niet zielig, t gaat er alleen om WATVOOR.
sporen zo scherp als mespunten vind ik net zo belachelijk.
aan t been van een gevorderde ruiter zullen ze vast geen schade aanrichten omdat diegene ze nauwelijks gebruikt, maar waarom heeft ie ze dan om?

Ik ben geen liefhebber van onnodig harde middelen, ookal worden ze op de milde manier gebruikt, gebruik dan gewoon een mild hulpmiddel...gosh ben ik nou zo logisch of zijn bepaalde ruiters zo graag ingewikkeld?

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 11:29

Josti, zegt "verfijning van de hulpen" jou iets?

Josti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 11:31

Margreet schreef:
Josti, zegt "verfijning van de hulpen" jou iets?

ja dat zegt mij iets Lachen

wat niet betekent dat ik er een voorstander van ben, althans niet tot op zulke hoogte.