flame sopt altijd zijn hooi in het water zelfs als hij nat hooi krijgt.
BBL
Geplaatst: 05-06-02 21:25
Beau is echt gek op een boterham met pindakaas...moest het hem een maand geleden geven met een schep fijngemalen vitaminenpoeder...in het begin vond-ie het niks, maar nu.... Oh ja...meneer is verslaafd aan de pepermuntjes....thanx to Prisca...
Ireen_
Geplaatst: 05-06-02 22:40
Evita lust heel veel.. behalve banaan!!! dat vind ze echt heel erg vies.. ze eet wel mandarijnen met schil en al
Anneke
Geplaatst: 05-06-02 22:51
Pompidou is gek op sinaasappels, ijsthee, en dan wel uit het glas drinken! , eieren , zoutblok, gras en allerlei bomen, schoenen aflikken, handen aflikken , eigenlijk alles, het is net een vuilnisbak.
Ze is ook een eersteklas bedelaar, toch meiden v/d meeting?
Richtje
Geplaatst: 05-06-02 23:11
Tiko lust bijna alles, ook sultana vindt hij erg lekker! Alleen als Myrthe slobber voor hem maakt en er zitten te veel verschillende dingen door lust hij het niet. Hij gooit dan door met zijn neus in het voer te gaan en dan zijn hoofd omhoog te gooien alles uit zijn bak. Gevolg de slobberligt op de gond en alles incl. Tiko zit eronder.
Percy
Geplaatst: 06-06-02 00:24
Champagne!! Daar is die van mij gek op ontdekte ik toen ik op nieuwjaarsnacht bij de paarden ging kijken om te kijken of ze rustig bleven onder het vuurwerk. Mijn hele glas werd omvat en naar binnen geslurpt Het jaar erop deed hij ook een poging maar toen was ik er op voorbereid want zo'n glas champagne met de afdruk van paardenlippen is toch wat minder
DiamondCheckers
Geplaatst: 06-06-02 05:43
DC haar lievelings eten is GRAS! Die zou bijna haar haver laten staan voor gras!
loulou
Geplaatst: 07-06-02 11:17
loulou eet echt alles het is echt een vuilnisbak. en ze eet ook nog snel. een grote winterwortel kan ik zo in 1x in de mond schuiven en dan is het kauw kauw slik. en met een appel is het nog erger dat is echt hap slik. ze eet pepermuntjes, prei, aardappelschillen (of gewoon hele aardappels) nou ja ik kan wel een hele lijst opnoemen maar ze eet echt alles ze heeft zelfs een keer een hamburger op (ze eet dus gewoon der soortgenoten)
Lisette
Geplaatst: 07-06-02 11:54
Barbiano eet niet echt speciale of rare dingen alleen na het eten moet hij altijd likken. Laatst was iemand hem muesli uit een emmer aan het laten eten. Haalt de emmer weg en ja hoor lekkere lebber over mijn borst.
Vivian
Geplaatst: 07-06-02 13:23
Het lievelings eten van bunny is banaan. ik heb daarom ook bananen snoepjes gekocht (ruiken héél lekker).Een rare gewonenten van Bunny is:Bunny is een en al raar,maar wel lief
Lot
Geplaatst: 07-06-02 13:28
Hij lust zo’n beetje wel alles. Rare eetgewoontes is dat hij zijn hooi altijd eerst moet onderdompelen in het water voordat hij het naar binnen werkt (gaat er altijd heel vakkundig aan toe), en verder eet hij paardebloemen maar ook zo’n uitgebloeide dus die helemaal uit zo’n grijze bol zaadjes bestaat eet hij op..
wat ik niet zo leuk vind zijn de keren dat hij mij probeert te proeven…
Qiana
Geplaatst: 07-06-02 19:17
Muntjes vindt ze heerlijk! Rare gewoonte van haar is dat ze fleemt (lip krullen in de lucht) als ze iets lekker vindt. Wij noemen dat dan ook haar 'lach' waarmee ze ons toont dat ze het echt graag mag. Joke