Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

haha.
echt zo onwijs eng.. toen heb ik besloten om 2 x per week te gaan lessen en dan zo ook tussendoor er na het longeren even op te stappen,puur toen om alleen al uit te stappen,zo heb ik dit uitgebouwd naar een klein stukje draven en zo verder!!! als hij nu weer is een drukke bui heeft en dit merk ik dan aan hem als ik de bak binnen kom dan ga ik m eerst maar weer is longeren ... dus de angst zit er toch ook wel een beetje in hoor! maar word steeds beter,ben nu dit jaar al wat vaker met hem naar buiten geweest en dat gaat zo onwijs goed... ik zou als ik jou was gewoon lessen met pompidou en dan als je zelf thuis bezig bent en je hebt gelongeerd gewoon is gaan uitstappen,dan zit je al ontspannener als dat je denkt van:'o maar ik moet nog dit en moet nog dat'! succes in ieder geval ermee..... en als je nog een braaf beestje zoekt (om gewoon is te rijden)weet ik er nog wel 1tje voor je....(paardje van een kennis!) als je er zin in hebt moet je maar ff pb-en! spreek je ...groetjes sandra!

.
. Een paar maanden geleden had ik dat echt niet durven dromen, toen durfde ik niet eens mijn benen aan te leggen uit angst dat ze er vandoor zou gaan.