eeeeeeeeeh ik moet jullie iets opbiechten!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyce

Berichten: 6374
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 19:43

Ik (maar wie ben ik) vind dit een heel erg vaag en een beetje ongeloofwaardig verhaal (van die wedstrijd) ook vind ik dat je er niet om hoeft te liegen of je wel of geen pony hebt, maar ja goed dat je het maar heb verteld dat het niet zo is.

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 20:22

Ik vind het heel erg vaag.
En het leest ook errug irritant zonder punten en komma's.
Verward Gaaaap

Westernfreak

Berichten: 5498
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 20:24

Hmmmm...een vaag en vreemd verhaal!!!
Inderdaad is het (als het al waar is) wel errug zielig dat je een paard zo snel hebt klaargestoomd! Extreme duivel
Ik kan daar niet zo goed tegen.
Maar goed, je hebt het hele verhaal opgebiecht en ik kan me niet voorstellen dat iemand daarom boos wordt. Scheve mond\

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 21:41

sluit me helemaal bij de vorigen aan. Ga nix radicaals zeggen, maar dit is wel errug ongeloofwaardig.
Je hebt jonge paarden en jonge paarden, maar dan nog. Lottie van Kim is nu al M-dress, die van mij is ouder, maar die kan nog geen B-proefje lopen (Vollie). Dus ok, andere paarden, maar Lottie kon dat ook niet in 1 dag! Bovendien kan het er ook nog aan liggen hoe goed iem rijdt, maar ik denk dat zelfs Anky Voltrack niet in 1 dag een dress proef zou kunnen laten lopen (nu wel, want hij zou het op zich wel kunnen, maar 1,5 jaar geleden niet).
Ik laat een paard meestal zelf een beetje uitzoeken wanneer hij iets kan, er klaar voor is. Voltrack heeft nogal moeite met bepaalde dingen, dus dan doet hij er toch wat langer over? Jonge paarden leer ik iets (1 dingetje en verder echt nix, dat doe ik dan 3x) en dan zet ik ze op stal of in de wei oid. Dan blijft het hangen. Zo heb ik hem keertwending geleerd (de meest rare dingen pakt hij zo op, maar gewoon normaal aangalopperen kan hij nog steeds niet, of nou ja, ik kan het niet, als ik de hulp heel consequent geef doet hij het nu wel), en al sik het nu vraag doet hij het gelijk. Dat is een beloning voor een paard, ff oefenen, gaat geod, niet meer doen. Gaat het niet goed, blijf dan ook niet te lang erop zitten, dan blijft het al HELEMAAL niet hangen. Dus in 1 dag al die dingen leren??? geloof ik niet...

WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-01 17:27

ik kan me begrijpen dat jullie het niet zo goed kunnen lezen maar ik heb het dus niet goed op geschreven ze hadden haar al langer onderzadel maar toen ik er nog niet was zelfs maar ik heb haar verder in gereden en zonder aan de logeerlijn te rijden geleerd en ik had 1'5 week om haar te leren springen en ik had haar al langer dat ik zonder de longeerlijn reen enzo allemaal wel maar ze kon het wel een beetje al aan de teugel maar de voltes wou nog niet zo maar ik ha geen keuze op welke pony ik wou duzzz ik heb heel erg goed voor geoevend duzzzzzzzzzzzzzzzz niet zeiken en ze sprong de 1e x al harstikke goed voor een jonge pony duzzzzzzzzz en mijn les geefster is al z en die weet heus wel wat ik wel of niet moet doen maar het is wel waar ik kan je de bekers laten zien en de foto's duzzzzzzzzz (als ik een scanner heb) en ik heb ,mijn verstand wel op de goede plaats maar julle lezen het berichtje van een ander en denken van ach het zal wel zo zijn en sorry dat het zo onleesbaar is en ik ben 13 jaar dat wou ook nog iemand weten maar als het echt zo slecht is dan moet je het zelf maar bewerken! als het lukt en ik heb wel punten gebruikt en komma's kijk maar een goed!
=xxxxx=jes mij! Kusje Kusje Kusje Kusje

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 17:35

Dat duzzzzzz is heel erg irritant.

Nimber

Berichten: 26559
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 18:46

het is wel te merken dat je 13 bent duzzzzzzzzzzz gelukkig zijbn er meer mensen van 13 die wel normaal kunnen doen een jong paard binnen 1 week klaar stomen voor een cross en een springwedstrijd. is te merken dat je totaal niet zuinig op je paard bent.
Hoe oud was het beestje trouwens? ene inrijden zonder longeerlijn te gebruiken das knap maar ik ben blij dat ik het wel met longeerlijn doe duzzz!

Lieke

Berichten: 11354
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 22:29

Ja om het nog ongeloofwaardiger te maken nu wordt het verhaal opeens verandert. Ik vind het asociaal tegenover de pony dat je hem het zo snel hebt geleert. En je instructice is dan misschien wel Z maar als je Z rijd betekend het niet dat je alles kan (dat denk ik in dit geval). Het is gewoon niet leuk tegenover de pony om hem in 1,5 week te leren springen dan kun je nog geen klein parcoursje afleggen.

Rhys
Berichten: 6354
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 22:40

Ik wil me er eigenlijk niet mee bemoeien, maar zullen we hier nu gewoon over ophouden?
't wordt er niet anders meer van.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 22:42

ik vind het van die wedstrijd een beetje vaag Verward ... Maar ja, boeit verder ook niet!

iedereen die iets wil verzinnen die verzint maar het interesseerd me echt geen zak ik vind het alleen zwaar zielug!

Ik vind iedereen evenveel waard, wel of geen pony, wel of geen vz pony! echt totaly ONBOEIEND!

Zolang je maar trots bent op hetgeen dat je WEL hebt! En ik durf er lekker vor uit te komen, ik heb lekker een KLEINE welsh, waar je als ik het af en toe hoor NIX mee kan, en die GOEDKOOP was! Nou en op dat ruintje ben ik trots! En ik ga geen mooie verhalen ophangen want ik leef toch wel in mijn eigen droomwereld zonder zielige verhalen op te hangen!

*sorry voor al mijn gefrustreede reacties de afgelopen/aankomende week, laten we het maar op examenstress houden!*

Groetjes Kim

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 10:41

Citaat:
Op 2001-05-14 17:27, schreef saffielover:
ik kan me begrijpen dat jullie het niet zo goed kunnen lezen maar ik heb het dus niet goed op geschreven ze hadden haar al langer onderzadel maar toen ik er nog niet was zelfs maar ik heb haar verder in gereden en zonder aan de logeerlijn te rijden geleerd en ik had 1'5 week om haar te leren springen en ik had haar al langer dat ik zonder de longeerlijn reen enzo allemaal wel maar ze kon het wel een beetje al aan de teugel maar de voltes wou nog niet zo maar ik ha geen keuze op welke pony ik wou duzzz ik heb heel erg goed voor geoevend duzzzzzzzzzzzzzzzz niet zeiken en ze sprong de 1e x al harstikke goed voor een jonge pony duzzzzzzzzz en mijn les geefster is al z en die weet heus wel wat ik wel of niet moet doen maar het is wel waar ik kan je de bekers laten zien en de foto's duzzzzzzzzz (als ik een scanner heb) en ik heb ,mijn verstand wel op de goede plaats maar julle lezen het berichtje van een ander en denken van ach het zal wel zo zijn en sorry dat het zo onleesbaar is en ik ben 13 jaar dat wou ook nog iemand weten maar als het echt zo slecht is dan moet je het zelf maar bewerken! als het lukt en ik heb wel punten gebruikt en komma's kijk maar een goed!
=xxxxx=jes mij! Kusje Kusje Kusje Kusje



Whow, wel 1 komma, en nog op de verkeerde plaats ook.

Komt ie:
Ik kan begrijpen dat jullie het niet zo goed kunnen lezen, maar ik heb het dus niet goed op geschreven.
Ze hadden haar al langer onderzadel, maar toen ik er nog niet was zelfs, maar ik heb haar verder in gereden en zonder aan de logeerlijn te rijden geleerd.
Ik had 1'5 week om haar te leren springen, en ik had haar al langer dat ik zonder de longeerlijn ree enzo allemaal wel.Ze kon het wel een beetje al aan de teugel, maar de voltes wilden nog niet zo.
Ik had geen keuze op welke pony ik wou, dus.
Ik heb heel erg goed voor geoefend,dus.
Niet zeiken en ze sprong de 1e x al harstikke goed voor een jonge pony, dus.
En mijn instructrice is al Z en die weet heus wel wat ik wel of niet moet doen, maar het is wel waar ik kan je de bekers laten zien en de foto's, dus. (als ik een scanner heb)
En ik heb mijn verstand wel op de goede plaats, maar julle lezen het berichtje van een ander en denken van ach het zal wel zo zijn.
En sorry dat het zo onleesbaar is.
Ik ben 13 jaar dat wou ook nog iemand weten maar als het echt zo slecht is dan moet je het zelf maar bewerken! als het lukt en ik heb wel punten gebruikt en komma's kijk maar eens goed!
=xxxxx=jes mij! Kusje Kusje Kusje Kusje

WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-01 10:44

nee had het over dat big story van mij!stef ach laat maar wat boeit dat schrijven nou en als jullie het allemaal zo goed kunnen dan heb je geluk en die komma's en punten boeien mij niet zo erg dus! Party!!

Westernfreak

Berichten: 5498
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 10:49

Ach ja..moet je ook zelf weten, wordt het er alleen niet aantrekkelijker op om het te lezen. Misschien is dat maar beter ook, want nog steeds vind ik het een vaag verhaal Verward

WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-01 11:02

nog meer commentaar toe maar! jullie moeten reacties geven op mijn verhaal en niet zeiken over mijn schrijven doe ik ook niet bij jullie toch? maar jullie weten in iedergeval dat ik loog tegen jullie oke? ik zal het ff samen vatten.Smooky was mijn vz pony.En daar ging ik wedstrijden mee rijden. En voor mijn eerste wedstrijd werd ze verkocht.Naar noorwegen! en toen kreeg ik valens.En daar had ik ook een wedstrijd op gereden.En toen ben ik gevallen en 1 na laaste geworden (yeah!). en we gingen daar weg waar valens stond,want het was te ver weg voor ons.En waar mijn zus haar paard nou staat.Was ook een pony die op valens leek en die hete saffiera.Maar ze is weg gegaan omdat ze vals was. en nou rij ik alleen nog paard bij vriendinnen(soms). en gisteren heb ik ergens gevraagt en mag zaterdag terug komen en misch. mag ik ze verzorgen.
en is het nou goed gescreven? zoniet die het dan maar zelf! *LOL* *LOL*
kussies mij!

WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-01 11:33

en jullie vinden alles zielig! terwijl het helemaal niet zo is! he! Extreme duivel

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 12:24

wie BPP kent, kent het verhaal van bregeteld en de hond.
Dit is net zo'n verhaal.
Verder zeg ik niets.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 13:35

laat die oude topics nu eens liggen zeg

littleroosie

Berichten: 6075
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 17:52

ik heb een verzorg shet maar ik zeg ook zo vaak mijn shettie.