gillian schreef:Ik heb hem uiteindelijk weer verkocht wegens de ontbrekende klik, nu is Kliko hier op Bokt er heel gelukkig mee
Dat ben ik zéér zeker!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gillian schreef:Ik heb hem uiteindelijk weer verkocht wegens de ontbrekende klik, nu is Kliko hier op Bokt er heel gelukkig mee
Inky_devil schreef:Mensen, Sorry moet het even kwijt.![]()
Ik vind jullie geweldig![]()
Zo'n beestje een tweede kans geven, simpelweg geweldig.
Zouden meer mensen moeten doen
mistral schreef:Ik hoop niet dat de paarden die wij naar de slacht gebracht hebben nog ergens op een wei-tje staan.
Die van ons zijn beter af dood dan levend(tegen de tijd dat ik ze naar de slacht breng). De 1 had zijn heup gebroken na transport in een trailer (door iemand anders). En de ander was ineens atactisch na een val over de kop met springen.
Hij viel zomaar om en kwam nauwelijks overeind erg zielig. Hij is altijd gezond geweest.
Als er iemand zou zijn om ze te kopen en ze daardoor redden van de slacht zou ik denk ik zwaar overstuur raken.
Inky_devil schreef:mistral schreef:Ik hoop niet dat de paarden die wij naar de slacht gebracht hebben nog ergens op een wei-tje staan.
Die van ons zijn beter af dood dan levend(tegen de tijd dat ik ze naar de slacht breng). De 1 had zijn heup gebroken na transport in een trailer (door iemand anders). En de ander was ineens atactisch na een val over de kop met springen.
Hij viel zomaar om en kwam nauwelijks overeind erg zielig. Hij is altijd gezond geweest.
Als er iemand zou zijn om ze te kopen en ze daardoor redden van de slacht zou ik denk ik zwaar overstuur raken.
Dan moet je er bij blijven zodat je zeker weet dat ze weg zijn.
Het gebeurt vaak genoeg dat mensen hun oude paardjes die ze naar het slachthuis hadden gebracht terug zien.
Ik denk ook niet dat mensen die paarden redden van de slacht een paard nemen die er zo slecht aan toe is dat het zielig is om het te laten leven.
melaniepk schreef:ik red samen met een vriendin van mij maandelijks wel een paardje van de slacht...we verkopen uitgekoerste dravertjes of dravers die niet goed genoeg zijn voor de koers.....die gaan als ze geen goed huisje vinden...hoppa naar de slacht en dat vinden we niet ok....als het beestje een mooi leven heeft gehad aleej maar een jong gezond dier ? nee...die gaat dus voor een leuk zacht prijsje naar een nieuw baasje