het schijnt te regenen in Nederland

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 17:00

haha bar wat klinkt dat schattig
mini zwembandjes Lovers Haha!

grr ik moest buiten in de regen staan wachten op me moeder, heb daar een half uur in me T-shirt gestaan Boos! VET KOUD!
grr nou hopen dat k niet ziek word. moet nog meer examens maken
en tja het is dus duidelijk het regent hier Haha!

Ineke2

Berichten: 33175
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 17:08

Vanaf 6 uur vanmorgen giet het hier al Boos! en het is nog steeds geen moment droog geweest Frusty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 17:10

Vanochtend in Hilversum droog, maar hier in amsterdam komt het echt met bakken uit de lucht vallen.
Dat word lekker rijden vanavond.

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 17:20

Pipo schreef:
Vanochtend in Hilversum droog, maar hier in amsterdam komt het echt met bakken uit de lucht vallen.
Dat word lekker rijden vanavond.


Dan weet ik niet waar jij in Hilversum woont, maar hier heeft het toch echt de hele dag geregend Haha! !! Ik werd vanmorgen wakker omdat het zo hard regende, leek wel een hagelbui ofzo!!

Tussen 1 en 4 ging het echt heel hard, nu is het wel wat minder maar regend nog steeds!

Ik hoop niet dat het vrijdag hetzelfde weer is, moet namelijk wadlopen met school! Boos!
Eerst 2 uur en een kwartier kanoeen, dan 3 uur wadlopen... ja..lekker... Wadlopen kan ik ook in Nico's wei doen Knipoog Haha!
En iedereen moet ook verplicht met een korte broek *bibberz*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 17:21

Tussen 1`en 4 lag ik lekker te maffen dus weet ik het niet, maar de straat was om 7 uur toch heel droog, dus na 7 weet ik het niet want toen ging ik richting werk.

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 17:22

Tussen 1 en 4 's middags Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 17:26

Huilen Ik ben vanmiddag vrij..... En hier regent het ooook! Huilen
Dus ben ik maar even in de auto op zoek gegaan naar Udinde. (heb haar ook gevonden overigens Haha! )

Hopen dat het snel weer droog word! Ik wil weer verder oefenen!

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 18:57

Af en toe regent het een beetje. Maar ik heb net wel de paarden droog op stal kunnen zetten. Het is gewoon nog warm ook.
Maar tot een uur of 3 heeft hier volop de zon geschenen, op een paar spetters uit een verdwaalde wolk na.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 19:11

Hier mot regent het al bijna de hele ganse dag, verder weinig wind en de temperatuur ongeveer 18 graden ofzo?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 23:27

Vanavond dat ik om half zeven vanuit mijn werk naar huis reed was het zomaar droog (westen van het land), en dat is het de hele dag ook gebleven. Ook de buitenbak was droog onder een rtoplaagje nat zand, dus er is bij ons op stal best wel weinig regen gevallen. Ik heb nog lekker lang buiten lopen rommelen, naar de les gekeken, en ben nog even het land opgeweest om naar de paarden te kijken. Heerlijk avondje gehad. En géén regen...

germie

Berichten: 26124
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-02 08:29

En ik heb niet gereden, het regende om 7 uur echt, balen dus.