Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
misstexas schreef:Nou dit vindt ik te gek en ja Melinda leeft nog wel maar geniet nu van haar oude dag !!
Mijn eerste paard waar ik op reed was Arabe kennen jullie die nog?
En Manon Hoffman heeft Zita nog gehad ! Weet je nu wie Manon is ??
Groetjes Miss Texas (Conny)
Toby schreef:
Hoi Conny ,
Ik heb zelf jarenlang op de Hollandse Manege gereden.
Silvester ken ik ook!
Toen ik op de Hollandse Manege begon met rijden, was Pinkeltje mijn lievelingspony. Ken je hem ook?
Andere favorieten van mij waren: Tibor (!!), Muis, Pepper, Marina, Zoe, Velze, enz.
Kennissen van mij hebben Velze gekocht en je herkent haar niet meer terug! Ze heeft het zo ontzettend goed en ze is heel erg opgeknapt!
Ze staat bij die mensen thuis met hun andere paard. Die paarden zijn ook de grootste vriendinnen geworden!
Ze rijdt nu veel buiten, staat op het land, doet dressuur, springen,enz. Die mensen zijn helemaal gek van haar! Echt fijn dat een manegepaard zo goed terecht komt!
Ik reed ongeveer 10 jaar bij Muis in de les.
Nu heb ik een eigen paard met wie ik heeeel blij ben!
Kom jij nog weleens op de Hollandse??
Groetjes,
Sanne
Toby schreef:Toen de manege verkocht was, heb ik er ook weer een paar keer gereden. Op Kasper, Debby, Ilona en Emilion. De nieuwe paarden ken ik allemaal niet, maar van de oude paarden kan ik me nog heel veel herinneren!
JosLover schreef:Lijkt me wel leuk, een reunie!! (ik denk niet dat iemand mij kent, was niet echt opvallend vroeger...)