Nieuwe uitvindinig: de Knotprotector!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:20

Ik zou zeggen: start daar een nieuw topic over op PP, ik denk dat het een gevarieerde discussie zal opleveren.

_rosita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:41

Bren79

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 13:17

jiehaaa schreef:
Nee volgens mij zijn die bedoeld om de hals van overtollig vocht te ontdoen zodat het paard op een keuring beter voor de dag komt.
Correct me if I'm wrong!

Jij bedoelt de necksweat dat is idd voor hetgeen wat jij bedoelt tussen de slicker zoals op de foto en de necksweat zit weer verschil in ook qua stof e.d, dit is wel te vinden op het AV forum daar is toen ook al eens een vraag over geweest waar beide dingen voor dienden

Authentic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 13:51

roossie22 schreef:
dat is ook wat ik me regelmatig afvraag idd, net zo goed als ik me dus gelijk afvroeg of ze van dit soort 'supermanpakken' ( zoals ik ze altijd maar noem) gelukkig worden...

D'r staan hier een hoop "supermannen" (m'n moeder noemt ze altijd zorro's) op stal, en geloof me, die zijn net zo gelukkig als zonder.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 14:39

lailapri schreef:
6 personen uit mijn klas hebben dit bedacht en uitgevonden enzo. Ik vind het super. Ik wilde er aldoor al een kopen maar nu ik op wedstrijd ga, ga ik het waarschijnlijk ook echt doen. ik geloof dat de site www.knotprotector.nl is.

Beter goed gejat dan slecht gecomponeerd, maar ik denk dat het niet handig is als ze gaan claimen dat dit door hen uitgevonden is. Kennen we in de westernsport al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang namelijk. Je hebt ze in een afzweet-versie van neopreen, maar ook in een schoonhoud-versie van lycra.

R_Star

Re: Nieuwe uitvindinig: de Knotprotector!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 17:09

lailapri schreef:
6 personen uit mijn klas hebben dit bedacht en uitgevonden enzo. Ik vind het super. Ik wilde er aldoor al een kopen maar nu ik op wedstrijd ga, ga ik het waarschijnlijk ook echt doen. ik geloof dat de site www.knotprotector.nl is.

ja, dat is inderdaad de site die ook in de P&S stond.

ik gebruik het niet en vind het eigenlijk ook niet nodig. Dan maar wat vroeger naar stal om in te vlechten hoor. Vind ik niet zo heel erg, je moet er toch wat voor over hebben vind ik! en ik weet ook niet of dit wel prettig voor het paard is inderdaad... lijkt me namelijk dat het wel vrij strak zit, anders beweegt het en heb je er nog niets aan.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 17:15

Hmmmm die site geeft een enter-mogelijkheid aan maar die doet het niet. Was het geen 1 april grap ofzo?

R_Star

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 17:22

ik denk het niet, had gister nog gekeken en toen deed tie het nog gewoon. Ik kon alles bekijken.
Als het een 1 april grap is, dat issie wel goed. Dan ben ik er namelijk finaal ingetrapt!

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 17:28

Bij mij werkt-ie ook prima, ik krijg een handje te zien als ik over de letters ga en ik krijg ook een menu als ik erop klik.

R_Star

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 18:03

Karin schreef:
Bij mij werkt-ie ook prima, ik krijg een handje te zien als ik over de letters ga en ik krijg ook een menu als ik erop klik.

ja, dat heb ik ook! Had net nog even geprobeerd en hij doet het bij mij dus ook nog.

beukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 18:05

heel erg slim bedacht vind ik!! mijn lieveling heeft hele dikke maenen en alles flipt los als ze gaat rollen en slapen..

lailapri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 07:29

Sonja schreef:
lailapri schreef:

Beter goed gejat dan slecht gecomponeerd, maar ik denk dat het niet handig is als ze gaan claimen dat dit door hen uitgevonden is. Kennen we in de westernsport al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang namelijk. Je hebt ze in een afzweet-versie van neopreen, maar ook in een schoonhoud-versie van lycra.

Ze zullen het vast wel allemaal opgezocht en uitgezocht hebben. Voor vragen daarover kun je denk ik beter hun mailen. Ik denk dat het wel iets anders is, lijkt op elkaar maar wel iets verschillend.