Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Karin schreef:Ik zou zeggen: start daar een nieuw topic over op PP, ik denk dat het een gevarieerde discussie zal opleveren.
jiehaaa schreef:Nee volgens mij zijn die bedoeld om de hals van overtollig vocht te ontdoen zodat het paard op een keuring beter voor de dag komt.
Correct me if I'm wrong!
roossie22 schreef:dat is ook wat ik me regelmatig afvraag idd, net zo goed als ik me dus gelijk afvroeg of ze van dit soort 'supermanpakken' ( zoals ik ze altijd maar noem) gelukkig worden...
lailapri schreef:6 personen uit mijn klas hebben dit bedacht en uitgevonden enzo. Ik vind het super. Ik wilde er aldoor al een kopen maar nu ik op wedstrijd ga, ga ik het waarschijnlijk ook echt doen. ik geloof dat de site www.knotprotector.nl is.
lailapri schreef:6 personen uit mijn klas hebben dit bedacht en uitgevonden enzo. Ik vind het super. Ik wilde er aldoor al een kopen maar nu ik op wedstrijd ga, ga ik het waarschijnlijk ook echt doen. ik geloof dat de site www.knotprotector.nl is.
Karin schreef:Bij mij werkt-ie ook prima, ik krijg een handje te zien als ik over de letters ga en ik krijg ook een menu als ik erop klik.
Sonja schreef:lailapri schreef:6 personen uit mijn klas hebben dit bedacht en uitgevonden enzo. Ik vind het super. Ik wilde er aldoor al een kopen maar nu ik op wedstrijd ga, ga ik het waarschijnlijk ook echt doen. ik geloof dat de site www.knotprotector.nl is.![]()
![]()
Beter goed gejat dan slecht gecomponeerd, maar ik denk dat het niet handig is als ze gaan claimen dat dit door hen uitgevonden is. Kennen we in de westernsport al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang namelijk. Je hebt ze in een afzweet-versie van neopreen, maar ook in een schoonhoud-versie van lycra.