Paard bij ons op stal breekt been en is afgemaakt!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 10:03

Wat een drama..

Ik heb zoiets 2 jaar geleden meegemaakt, toen was mijn paard overduidelijk degene die de fatale klap had uitgedeeld...het was onschuldig, maar toch, het andere paard moest worden afgemaakt...
Een vreselijke, vreselijke ervaring...

Ik wens jullie aldaar heel veel sterkte toe, zeker de eigenaar van het overleden paard.....

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-02 10:10

Nee kim ze reed niet bij wwna maar bij de arc.

En Dees dat is inderdaad ook vreselijk lijkt mij. Ga je nog met die eigenaren van dat paard om of zijn ze vreselijk kwaad op jouw en je paard?

Iedereen bedankt voor jullie lieve woorden en steun.

Bobo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 10:22

Is wel erg zeg Verdrietig veel sterkte vooral de eigenaresse

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 10:24

Ik heb nog weinig contact met die mensen, maar dat komt niet door het rottige voorval...ik was daar als enige pensiongast, en in die periode ging toevallig het ene beest na het andere dood (hond, konijn, bejaard paard, het geschopte paard dus), en toen de vader van de boerin op sterven lag, was ik toch echt te veel in dat huishouden.... Ben later verhuisd, en woon nu gewoon uit de buurt...

We hebben toen nog geprobeerd om eht uit mijn WA verzekering te laten uitkeren (hun paard was een drachtige Fries), maar omdat zij mijn paard 'onder zich hadden' (ik was betalende pensionklant) lag de aansprakelijkheid bij hen, ze hadden ook zelf besloten mijn en hun paard in dezelfde weide te zetten...

ik heb me toen wel heel rot gevoeld, ik had natuurlijk niet zelf dat paard een schop gegeven, maar ja, je voelt je wel verantwoordelijk...
ik denk dat het in jullie situatie eigenlijk heel fijn is dat je niet precies weet welk paard de veroorzaker is. De kans is groot dat het geen agressie was immers, maar een 'gewoon' ongeluk...
nogmaals, veel sterkte met julie verdriet.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 16:11

Ow wat erg zeg! Het zal je paard maar wezen...