Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
VValar schreef:Over dat heuveltje val ik niet eens, maar waarom moet een 4 jarige wel zo bevestigt (lijken) te lopen als een 8 jarige en niet gewoon als een 4 jarige? (imo iets ronder en voor mij part wat langer/lager ingesteld dan zo getrokken)Heuveltje is haast niet noemenswaardig (heb veel erger gezien) en een 4jarige loopt nou niet eenmaal zo bevestigt als de goed door gereden 8 jarige. .
VValar schreef:Tjonge jonge wat een afgunst weer!
kimberley12 schreef:ik ben het met sammie eens, kijk maar eens naar de duitse paarden die lopen tenminste met lengte in de hals en super mooi in de aanleuning, dat is hier wel anders, ik ken niet veel mensen die graag willen zien dat een paard in de krul getrokken wordt.

marcolemar schreef:ze zijn helaas wel op een heuveltje gemaakt

Dat is echt belachelijk/onnodig! Ik ben een amateur maar ik denk echt niet dat dit zo hoort!
tavb schreef:Jammer dat er heel veel mensen denken dat die paarden altijd zo gereden worden. Das namelijk echt niet zo. Door de week worden de meeste gewoon lekker laag en rond getraind. Ok, tegen de tijd dat er een show aankomt, wordt er wat meer druk opgezet en worden de paarden hoger in gereden. Ik zelf heb er geen enkel probleem mee. Een hengstenhouder wil zijn hengsten "verkopen" en dan moeten ze op shows inderdaad iets laten zien.
VValar schreef:Persoonlijk vind ik het zeer knappe foto's, helemaal niets mis mee. Maar het enige wat hier schijnbaar gedaan kan worden is zeuren, bah.
listiglistje schreef:Vervolgens wel allemaal op de voorste tribune zitten te fluiten en joelen als HP de ring uit komt met Uptown/Florencio/Rubels en noem maar op.