een superdag met mijn Ezel-tank die naar de hengst gaat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-02 01:25

Hmmmm.... Annalyn... nu blaas je wel heeeeeel hoog van de toren Haha! Denk dat ik maar voor Zorse ga!! Haha! (ff serieus... dat klinkt toch wel of niet?? Lachen )

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 23:54

Nou vooruit dan maar...... Zorse klinkt inderdaad wel heel leuk!
(Ga je nog een keer met Jelca starten dit jaar? Holten? Of ga je dan helpen? Ik ga probeer mijn ezel-tank te starten in klasse II., Oke dit hoort misschien niet bij dit topic, maar ik is wel nieuwsgierig!)

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-02 08:56

Om het een beetje ontopic te houden... Haha!

De laatste twee weken heb ik een aantal keer een topic geplaatst dat het zo goed ging met Jelka en de buitenritten die ik met haar deed. Ze begint een steeds betere conditie te krijgen en ik denk dat ze het daarom ook zo goed doet. Omdat het zo goed gaat begin ik ook steeds meer zin te krijgen om met haar te gaan starten in de endurance. Of ik echter Holten ga doen hangt heel erg af van mijn vakantie. Ik ga namelijk kort voor Holten 3 weken naar Canada en dan kan ik haar dus niet trainen. Ik vind namelijk dat ze wel goed beslagen ten ijs moet komen. Maaaaaaaaarrrrrrrrr..... misschien als ik Susan (zij rijdt jelka ook regelmatig) heeeeeel lief aankijk dat zij Jelka wil trainen in die weken??? *kijkt heeeeeeeeel lief naar Susan* Haha!