maar na enkele maanden kan het wel zijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

,
en hun zijn uitelkaar gegaan, en na lange tijd zette ze die weer bij elkaar en ze herkende elkaar nog steeds
echt zo schattig,, en een beetje offtopic
sorry
Ze hebben een goed geheugen en als jij met een paard een leuke tijd hebt gehad, zal ie dat niet gauw vergeten. Omgekeerd ook, als jullie een nare ervaring met elkaar hebben gehad, herkent je paard je ook, maar zal dan anders reageren.

Gittekit schreef:Ik denk idd ook dat het ligt aan de band die je met het beestje had, kijk een manegepaardje waar je 1 x op hebt gereden zal je niet meer herkennen. Maar een paard wat je dag in dag uit hebt verzorgd en echt een band mee had, denk ik wel dat die je nog een hele tijd zla herkennen.
k denk het ook ja
idd maar ik denk ook dat het er aan ligt hoeveel mensen erop rijden:P bijv. je kan wel elke week op het zelfde manegepaard rijden.. maar dan zal die je misschien nog niet herkennen:P maar als je maar 1x in de week op je eigen paard rijd, kent die je nog wel:P tenminste.. zo was t bij mij..
me oude pony die zie ik nog maar 1x in het jaar soms 2x, en ze herkent me altijd nog