xxsweet schreef:Hahaha
Maar waar staat dan dat het een 1 april grap is?
in de tekst staat: tot en met zaterdag, dat je je kan aanmelden..
zaterdag is 1 april
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xxsweet schreef:Hahaha
Maar waar staat dan dat het een 1 april grap is?
? 

Ik vond het al vreemd dat er op bokt geen topic over zou lopen. Sinds de zoekmachine pleite is duurt het alleen even voor je uitgespeurd bent. Citaat:Gisteravond werd mijn vader gebeld door een onthutste paardenfokker op leeftijd. In het krantje van de NLTO had een artikel gestaan over het verplicht oormerken van paarden. Voor 1 juli moest ieder paard voorzien zijn van riante flappers. Voor de rijpaarden gold een andere kleur oormerk dan voor trekpaarden, zo beweerde hij . De collega-fokker was danig ontzet en stak een pleidooi af over de bloedstroom door de paardenoren en ander dierenleed.
Mijn vader probeerde hem nog te kalmeren door aan te halen dat onze Groningers dan met een mengkleur-flapper kwamen te zitten (rij- en trekpaard, namelijk) en dat deze oproep lichtelijk frappant is, zo vlak voor 1 april en nu nagenoeg ieder paard in ons land gechipt is. Het haalde niet veel uit...
aerdenhout1 schreef:1 april 1april 1april!!!!!!IK vind hem wel leuk.Als het ooit zover zou komen dat onze paarden met een oormerk in moeten lopen staat heel paarden minnend nederland op zijn kop denk ik!

Splinter schreef::D![]()
Ik ga hem nu uitprinten en op stal hangen, benieuwd wat de boer zegt
.
vind het wel goed bedacht

Zou toch van de zotten weezen als ze dit echt zouden doen !!