We hebben gewoon twee lessen onder onze klanten verloot
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

esmeejj schreef::o hallo..![]()
maandag.. heb ik les van Alex van Silfhout.
Nu willen jullie natuurlijk weten.. Hoe kom je daar zo ineens aan? Les van Alex.. Nou ik zal het verhaal kort vertellen.. (a)
Mijn vader ging nieuwe rijlaarzen bestellen(voor zichzelf) bij piaffe ruitersport. Dus hij bestellen en hij moest een slagzin invullen, dus mijn vader doet dat zonder er bij na te denken. Tijdje later bellen ze op.. Ja met die en die je hebt gewonnen.. ik zo wat heb ik gewonnen(ik nam op)Ik ben opzoek naar meneer Huisman..
ik zo oow.. ik zal even geven
dus helemaal blij dat mens.. Ja je hebt gewonnen een les van Ale van Silfhout en wanneer wil je? Dus mijn vader zo..
waarmee heb ik gewonnen dan?(die sukkel was alweer vergeten dat die een slagzin had ingevuld
) dus nou dat mens dat uitleggen.. Hij zo oow.. maar dat ga ik niet doen! Dat gaat mijn dochter doen
Dus ik zo.. tegen mijn moeder.. wat ga ik doen?
en m'n moeder ik weet niet.. Vraag zo maar aan je pa.. Dus ik vragen zegt die helemaal blij; Je hebt een les van Alex van Silfhout gewonnen!
![]()
Ik zo.. Wie is dat? Schijnt het echt een hele goede Grand-Prix ruiter te zijn met een super groot stallen complex
En ik heb dus net een nieuw paard (net 2weken:=) OMG! Als dat maar goed gaat... Ik zie mezelf er echt vooraan om die les ZOO te verknallen
maargoed.. Ik dacht ik schrijf het maar even van me af wie weet helpt het.. nou niet dus!:= maargoed.. Mijn vader ging foto's maken dus waarschijnlijk zien jullie die ook nog wel
Enne.. als je er toch bent he.. reageer dan even
pinda_timo__ schreef:en by the way! Hij was eigelijk wel heel positief tegen mij ik vond hem niet heel streng maar kan ook komen omdat ik zelf ook heel precies rij altijd dus was wel fijn dat hij er NOG preciezer en met iets meer verstand naar keek haha!