maandag les van Alex van Silfhout!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kriel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:19

Ehhhh, het was geen slagzinwedstrijd hoor
We hebben gewoon twee lessen onder onze klanten verloot

ruitersport

Re: maandag les van Alex van Silfhout!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 22:58

esmeejj schreef:
:o hallo..
maandag.. heb ik les van Alex van Silfhout.
Nu willen jullie natuurlijk weten.. Hoe kom je daar zo ineens aan? Les van Alex.. Nou ik zal het verhaal kort vertellen.. (a)

Mijn vader ging nieuwe rijlaarzen bestellen(voor zichzelf) bij piaffe ruitersport. Dus hij bestellen en hij moest een slagzin invullen, dus mijn vader doet dat zonder er bij na te denken. Tijdje later bellen ze op.. Ja met die en die je hebt gewonnen.. ik zo wat heb ik gewonnen(ik nam op) Ik ben opzoek naar meneer Huisman.. ik zo oow.. ik zal even geven dus helemaal blij dat mens.. Ja je hebt gewonnen een les van Ale van Silfhout en wanneer wil je? Dus mijn vader zo.. waarmee heb ik gewonnen dan?(die sukkel was alweer vergeten dat die een slagzin had ingevuld ) dus nou dat mens dat uitleggen.. Hij zo oow.. maar dat ga ik niet doen! Dat gaat mijn dochter doen Dus ik zo.. tegen mijn moeder.. wat ga ik doen? en m'n moeder ik weet niet.. Vraag zo maar aan je pa.. Dus ik vragen zegt die helemaal blij; Je hebt een les van Alex van Silfhout gewonnen! Ik zo.. Wie is dat? Schijnt het echt een hele goede Grand-Prix ruiter te zijn met een super groot stallen complex En ik heb dus net een nieuw paard (net 2weken:=) OMG! Als dat maar goed gaat... Ik zie mezelf er echt vooraan om die les ZOO te verknallen maargoed.. Ik dacht ik schrijf het maar even van me af wie weet helpt het.. nou niet dus!:= maargoed.. Mijn vader ging foto's maken dus waarschijnlijk zien jullie die ook nog wel Enne.. als je er toch bent he.. reageer dan even

Hahahahahaha Levy dat mens van Piaffe hahaha.... nou een beetje liever vind ik wel op z'n plaats hoor esmeejj en een slagzin eh.. het was gewoon een verloting hoor !
Maar, ik ben blij dat het allemaal erg leuk is geweest.
Nog bedankt voor jouw mailtje.

Esmiralda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 11:57

wouww..esmee!! wat super zech..ik ga mee haha nee hoor maar maak wel eventjes een paar foto's

en wat raar dat je andere profiel eraf is gegooid zech..

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 13:24

Ehm, het is vandaag toch al woensdag? Oftewel: hoe was het??

Yannicke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 19:08

ja vertel vertel, hoe was ut?

RuizSoler

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 14:01

Haha sorry,.. ben beetje laat met zeggen hoe het was maar het was SUPER! echt SUPER ontzettend veel van geleerd! En ben nu nog hard aan het oefenen haha want het is best lastig ophouding LOSSSS!! en ik krijg mn rechterarm niet naar voren haha,.. dat is niet zo goed voor mij maar het gaat nu al stukken beter! Foto's maken is mijn vader vergeten hij was druk in gesprek met alex:+ en als die dat niet was, was die naar Alex aan het luisteren zodat die straks de goede dingen kon zeggen thuis! Maar het was echt super gaaf!

RuizSoler

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 14:02

en by the way! Hij was eigelijk wel heel positief tegen mij ik vond hem niet heel streng maar kan ook komen omdat ik zelf ook heel precies rij altijd dus was wel fijn dat hij er NOG preciezer en met iets meer verstand naar keek haha!

Lies_Beuker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 23:13

pinda_timo__ schreef:
en by the way! Hij was eigelijk wel heel positief tegen mij ik vond hem niet heel streng maar kan ook komen omdat ik zelf ook heel precies rij altijd dus was wel fijn dat hij er NOG preciezer en met iets meer verstand naar keek haha!

Dat had ik al gezegd: niet streng; maar gewoon . . . . duidelijk. Fijn dat je weer veel geleerd hebt.
Gr. Lies