Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sily schreef:Fries bij ons op stal staat ook netjes in een buitenbox, de eigenaar van deze Fries kent meerdere friezeneigenaren en die staan ook gewoon in buitenboxen, natuurlijk ook wel een paar binnen maar nooit problemen mee geweest.
Als nou met de tijd blijkt dat je er niets mee kan geef dan via Spokie een brul misschien dat ze dan via via naar 1 van deze friezenhouders verkocht zou kunnen worden als fokmerrie (alhoewel niet voorgedragen en derde premie als veulen niet veel toekomst beloofd...)
Maar verder is het toch gaaf?
En ach ze is wat ouder, jullie hebben mensen met ervaring genoeg bij jullie op stal lopen dus meot wat leuks mee te doen zijn toch?
Zet Anita er gewoon op de eerste keer
Rhiannon schreef:'t zijn koudbloeden en behoorlijk winterhard volgens mij.... friezen kunnen wel tegen een stootje dacht ik..
superwoman schreef:Wet je al hoe groot ze is?
Ben benieuwd
superwoman schreef:Kun je niet even bellen?
lijkt me makkelijker...
(Als ze geen deken gewend is lijkt dat me tijdens transport ook geen goed idee....)
NickNameWS schreef:Ok, vrouw van mijn collega is even naar divoza geweest, en heeft even boodschappen gedaan op mijn orders
- Winterdeken (gericht op een stokmaat van 1.60 ad hand van de foto)
- Halster
- Halstertouw
- Transportbeschermers, beenkappen
Alles nieuw, want we kunnen niets van onze eigen paarden gebruiken ivm schimmel die bij ons heerst. Zal je zien dat ze net een week bij ons staat, en gelijk schimmel heeft. Dat willen we niet
Verder net afgesproken dat we morgen om 13:00, 4 man sterk, vanuit R'dam vertrekken naar Mariënheem
Yetse schreef:(...)
Ik las dat de afstammig Lute was; naar mijn mening (heb er zelf ervarning mee) zijn Lutes niet vooruit te branden. Ze zijn goed voor recreatie, maar echt hoog in de dressuursport komen zal een uitzondering zijn.
(...)
Misschien is ze niet uitgebracht op de keuring, omdat haar prestaties onder de maat zijn.
spokie79 schreef:Ik wou dat ik meekon, maar heb het morgen echt onwijs druk. Ik kom morgenavond wel even op stal kijken. En als ze niet keihard gaat rennen of me eraf bokt als ik erop ga zitten wil ik wel de erop hoor. Misschien met en beetje hulp van Sily kunnen we er wel een leuk paard van maken, als ze dat al niet is. Maar in welke stal gaat ze dan staan? In die van Jeroen en Jeroen buiten ofzo?
O, wat ben ik benieuwd. Kan bijna niet wachten tot morgen. Hoop dat mijn rug dan wat beter is. Hoe laat verwacht je op stal te zijn? Ik kan er op zijn vroegst half 7 zijn.
Quissie schreef:WOW! het zal je maar gebeuren
Ben erg benieuwd wat voor'n paardje het wordt! ik woon redelijk bij die man waar je m op gaat halen in de buurt en hij heeft doorgaans wel mooie paardjes!
Ik hoop m terug te zien in ITP