Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mobick schreef:ik vind het in dezelfde categorie vallen als met je cap op op de fiets zitten....
dus in mijn ogen: not done!

Quellian schreef:mobick schreef:ik vind het in dezelfde categorie vallen als met je cap op op de fiets zitten....
dus in mijn ogen: not done!
WHAAAAAAAAAAAA, dat bedoelde ik ja![]()

MaSbeL schreef:en hetzelfde vind ik dan weer mensen met rubberen rijlaarzen met dikke sporen, die laag op de laarzen (met de opening zeg maar) zitten en die ze van achteren helemaal optrekken tot boven het knobbeltje.....
houden...)
Randy01 schreef:
en hetzelfde vind ik dan weer mensen met rubberen rijlaarzen met dikke sporen, die laag op de laarzen (met de opening zeg maar) zitten en die ze van achteren helemaal optrekken tot boven het knobbeltje.....
Bitch schreef:als we dan toch in die catagorie zitten.... sokken opgetrokken boven je ( rubberen) rijlaarzen..... ook zo not done...
(maarja Ik heb wel een (tuig)hoofdstelletje aan mijn auto, dus eigenlijk moet ik mijn houden...)
maar toch NOT DONE
)
Vind het echt not done.
absoluut not done dus.....
Net alsof ze súper zijn dat ze een eerste prijs winnen.. Die leg je toch lekker op je kamer of in de stal.. Niet aan je autospiegel, zodat iedereen kan zien hoe o-zo-goed jij bent.. 
handig zo'n busje...
)
.