done of not done: hoofdstelletje aan autospiegel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NoiRaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 13:30

kiddin !
wat je ook veel ziet is van die lintjes aan de spiegels ..

050206051012Jarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 13:32

mobick schreef:
ik vind het in dezelfde categorie vallen als met je cap op op de fiets zitten....
dus in mijn ogen: not done!

WHAAAAAAAAAAAA, dat bedoelde ik ja

wwillemijn

Re: done of not done: hoofdstelletje aan autospiegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 13:34

Ik heb zo'n paardje van NICI eraan hangen.
Ik HAD een hoofdstelletje maar dies gejat door iemand die mee reed met iemand die mijn auto mee had.
Maar je moet lekker zelf weten wat je eraan hangt.
Iedereen heeft tegenwoordig van die dobbelstenen, dat vind ik niet meer origineel.....

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 13:35

Het is in ieder geval beter dan een paar van die grote dobbelstenen toch?

Ik heb wel zo'n hoofdstelletje, heb hem niet meer aan mijn spiegel hangen, ik ben er een beetje uit en hij is idd. zo groot dat ik het vervelend vind dat hij heem en weer slingert tijdens het rijden.
Ik heb er nu een superklein stoffen paardje aan hangen, die hinnekt als je op zijn buik drukt. Heb je nog eens wat te doen in de file en hij is zo klein dat hij de aandacht niet afleidt door te slingeren, hij hangt vrij strak tegen de spiegel aan.

Alleen is hij met dit koude weer vaak zijn stem kwijt, de batterijen kunnen daar niet tegen, dan komt hij niet verder dan wat gekraak.

[edit] ik zie dat de dobbelstenen al genoemd zijn.

Imago01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 13:36

Quellian schreef:
mobick schreef:
ik vind het in dezelfde categorie vallen als met je cap op op de fiets zitten....
dus in mijn ogen: not done!

WHAAAAAAAAAAAA, dat bedoelde ik ja

en hetzelfde vind ik dan weer mensen met rubberen rijlaarzen met dikke sporen, die laag op de laarzen (met de opening zeg maar) zitten en die ze van achteren helemaal optrekken tot boven het knobbeltje.....

NoiRaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 13:39

[/quote]

en hetzelfde vind ik dan weer mensen met rubberen rijlaarzen met dikke sporen, die laag op de laarzen (met de opening zeg maar) zitten en die ze van achteren helemaal optrekken tot boven het knobbeltje.....
[/quote]

PENNY !!!!!!!!!!!

maareh als ik me sporen om heb doe k zo ook steeds boven dat knobbeltje omdat ze steeds afzakken grrrr.. daarom rij ik nu ook zonder
[/quote][/quote]

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 13:41

MaSbeL schreef:

als we dan toch in die catagorie zitten.... sokken opgetrokken boven je ( rubberen) rijlaarzen..... ook zo not done...

(maarja Ik heb wel een (tuig)hoofdstelletje aan mijn auto, dus eigenlijk moet ik mijn houden...)

NoiRaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 13:42

whoops ik schreef dat van die rijlaarzen niet.. ik wou quote doen maar ging iets mis

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 14:16

Randy01 schreef:

Bitch schreef:
als we dan toch in die catagorie zitten.... sokken opgetrokken boven je ( rubberen) rijlaarzen..... ook zo not done...

(maarja Ik heb wel een (tuig)hoofdstelletje aan mijn auto, dus eigenlijk moet ik mijn houden...)

zo dan!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 14:29

Die van mij hangt al bijna 10 jaar in mijn auto's en of het nou notdone is of niet........ ik laat hem hangen

NehnaDagmar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 14:38

Hmm, m'n moeder is nu vast beledigd, ze vindt paarden leuk, dus vraagt ze hét hoofdstelletje al jaren voor haar verjaardag/kerst/sint e.d.

Xox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 14:42

Mijn man heeft hem ook aan de spiegel hangen samen met een kinketting die hij eens egens heeft gevonden
Maar dat bewegen valt wel mee.

_Micha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 14:43

hmm het is not done maar ik vind het eigelijk ook wel weer hip maar toch NOT DONE

kekaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 14:48

ik vind ze wel grappig, heb zelf naast paarden een dolfijnentik dus bij mij hangt er een dolfijntje aan m'n spiegel.
overigens mensen met een cap op op de fiets....whahahahaha dat is idd geen gezicht ! (maar wel veilig )

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 14:52

Niet doen

Ilzjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 14:56

Hmm, ik heb geen auto of rijbewijs, maar als ik er wel een zou hebben zou ik dus nooit van mijn leven zo'n ding eraan hangen. Vind het echt not done.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 14:57

1 blik in mijn auto en ze zien toch wel dat ik 1 of ander groot beest moet verzorgen: halsters, touwen, carrotsticks, emmers op de achterbank, past niet in de kofferbak want daar staat de poets/ehbokist en m'n blubberlaarzen......
ze hebben nu ook mini touwhalstertjes voor aan je spiegel, die wil ik er wel aan hebben, met hoofdstellen heb ik niet zoveel....

de stickers op mijn achterruit zijn voor sommige mensen die zich met normale paardensport bezighouden ook al een bron van ergernis absoluut not done dus.....

poekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 14:59

Ook ik heb zo,s hoofdstelletje hangen,gewonnen op een oefenwedstrijd waar je leuke ruitersportprijzen kon winnen........ik heb het gepresteerd om daar laatste te worden en kreeg dat hoofdstelletje als troostprijs.ennuh vind m eigelijk best leuk

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 15:34

hmm.. beter dan wat sommige mensen doen: allemaal oranje rozetten eraan.. Net alsof ze súper zijn dat ze een eerste prijs winnen.. Die leg je toch lekker op je kamer of in de stal.. Niet aan je autospiegel, zodat iedereen kan zien hoe o-zo-goed jij bent..

Hmmm.. Je moet het zelf weten.. Ik vind het wel grappig ofzo, maar meer wat jij vind he..

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 16:50

haha, ik heb (als westernruiter) geen hoofdstelletje maar een westernlaarsje aan mn spiegel hangen en een spoortje als sleutelhanger.
De mensen zien als ze 1 blik werpen op mn auto ook wel dat er een paardengek in rijdt, vreselijke blubberkleur, zand en stro bij mn pedalen, grote reiningsticker op de zijkant, AQHA member sticker en een reiningruiter-in-de-spin-sticker op mn achterklep, en de hele achterbak vol met dekens, poetsspullen, voertonnen en andere paardemeuk handig zo'n busje...

Cyntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 18:20

Zo´n menhoofdstelletje waar haal je die? Ik wil er ook 1 met oogklepjes!

Zeebries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 18:34

Ik heb een gewone hangen (in de auto van m'n ouders )

Emmaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 18:42

Ik vind het best kunnen, vind het alleen niet mooi .

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 18:56

Owh dan ben ik écht not done!!

Ik heb een hoofdstel aan me spiegel, en een mega paardensticker ( 2 paardenhoofden in de vorm van een hartje) op mn achterruit. Verder nog een paardenknuffel op de hoedenplank

Afbeelding

Mijn paardenknuffel

Afbeelding

Mijn paardensticker. Zelf laten maken. (zie ook de knuffel)

Van mn hoofdstel heb ik geen foto

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 19:06

Als je het leuk vind moet je het doen, als je het niet leuk vind zou ik het niet doen..