Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amondi schreef:Bij ons in het staatsbos rijdt ook een jeep van de boswachter, dat heet ontheffing. Of moeten mensen toezicht gaan houden per voet?
maar aan de andere kant is het ook een beetje jou eigen schuld vind ik
omdat je weet dat je niet op wandelpaden mag komen met je pony/paard en tóch doe je het dus dan kun je zoiets verwachten.. maar die meneer hoeft dan niet meteen zo boos en vervelend te reageren, hij kan je dat ook wel even gewoon vertellen kitjuh schreef:Ik ga dan ook tot op de bodem uitzoeken of het bij ons verplicht is om een ruiterbewijs te hebben, want hier heb ik nog nooit van gehoord! ( in onze omgeving dan)
Sorry moest even mijn frustraties kwijt
amondi schreef:Maar dan nog: Je reedt op een voetpad, je had geen legitimatie bij je, je zat dus echt fout, waarom ga je dan zo te keer tegen iemand die je daarop wijst? Waarom open je hier een topic om een man zwart te maken die alleen zijn werk doet?
.
Rytir schreef:Zoals al eerder geopperd, legitimatie is verplicht en de boete's daarvoor zijn erg hoog; misschien was dat €150,- ?
Off-topic @Peetje_Amir; wat leuk dat je op zadelpret rijd! Ik sta daar met mijn ponypaard
dat is geen 150 euro Vippie schreef:
Ruiterbewijs is nergens in NL verplicht, behalve 2 gedeeltes van de veluwetrail.