Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjoert schreef:Hmm, als je die modder nou eens wegdenkt dan is het toch niet zo erg? Vorige week heeft het juist ontzettend hard geregend dus dat zou verklaren waarom ze zo onder de modder zit.
Daarnaast vind ik dr niet super mager oid. Misschien heeft ze iets onder de leden gehad (dat krijgt elk jong paard toch in een (grote) opfok? Dan zou het logisch zijn dat ze wat kilo's kwijt is.
stalnijmegen schreef:De dierarts is net weg!! " als jullie haar vorige week of zelfs later hadden opgehaald was ze dood geweest, paardje is zwaar ondervoed en heeft heel veel geleden." ontlasting is mee naar de kliniek om onder zocht te worden voor eventuele worm infectie.. Paardje heeft volgens de DA zelf veel vechtlust, ondanks ze zo mager en zwak is, wil ze aandacht en wilt alles zien..
Ze krijgt nu viatmines en minaralen en mag nog geen kilo's brokken, onbeperkt hooi en 10x per dag een handje brokjes en eventueel zemelen om de darmen te spoelen..
Kijk ik kijk ook wel door die stront laag heen ( hoewel ik me afvraag dat aangekoekte er ooit vanaf te krijgen) Ik zou vanaaf evene duidelijke foto's plaatsen, want volgens mij snapt de helft hier niet dat een 3 jarig paard echt niet op een jaarling moet lijken!!!
Morgen komt de DA weer naar haar kijken..
Ik heb nu dus wel de AID erop gezet, laat hun maar kijken of mijn verhaal klopt ja of te nee...word dus vervolgd!!