Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anouar15 schreef:En dat is nou juist de kloe (noem je dat zo?)
Hoe meer de hoeven slijten, hoe harder ze gaan groeien als je ze op de juiste manier bekapt (traditioneel of natuurlijk)
Toydoll schreef:Ik vindt dat als de bodem werkelijk zo slecht is dat er helemaal niet gesprongen moet worden,
ijzers met kalkoenen zijn heel slecht voor de pezen, dus als je dat móet gebruiken zou het eigenlijk afgelast moeten worden... En er zijn tegenwoordig ook hoefschoenen waarin je kalkoenen kan draaien, dus zou dat een betere oplossing zijn, dan hoeft het paard niet de hele dag op ijzers te staan.
Citaat:vrfaag me alleen af hoe je het een kunt meten tov het ander...
of het slijt of het groeit maar niet beide tegelijkertijd
Arabesk schreef:als het gras te glad is om zonder ijzers te gaan springen, moet je gewoon niet gaan springen
waarom een paard ijzers onder slaan, waar hij dag en nacht mee moet staan, als jij er maar een uurtje gebruik van maakt incidenteel als het gras te nat is...?
Dealer schreef:Helemaal leuk dat het paard op de foto in Houston een KWPN'er is terwijl het hier juist de KWPN'ers zijn die moelijk van het ijzer afgaan.
Arabesk schreef:de Nederlandse politie is van de KWPN-ers af omdat het ras te ver doorgefokt zou zijn. Ze halen nu hun warmbloeden uit Polen.
Anouar15 schreef:Als ik vertel over natuurlijk bekappen en ijzerloos krijg ik ook vaak te horen: Ja, maar jij hebt een arabier, die staan dichter bij de natuur dan kwpners.
Zijn kwpners dan geen paarden
Anouar15 schreef:Als ik vertel over natuurlijk bekappen en ijzerloos krijg ik ook vaak te horen: Ja, maar jij hebt een arabier, die staan dichter bij de natuur dan kwpners.
Zijn kwpners dan geen paarden