8/9 April Veldhoven De Korze. Wie?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

goldwing

Re: 8/9 April Veldhoven De Korze. Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 07:19

en hoe hebben jullie het gedaan
zie nog nergens geen uitslag

renes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 08:02

Ik zie ook nog niets op internet staan, nee. Maar ik was zaterdag tweemaal 3e met 207 en 209 in het Z2 dus heb m'n eerste winstpunten binnen! Was erg tevreden over mn proeven!

Exodus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 08:11

De uitslag staat idd. nog niet op internet. Heb net nog even gekeken. Ik heb met Utalyn een stuk beter gereden dan vorige week gelukkig. 2 x 1e met 201 en 205 punten in het L2. Tact ging ook een stuk beter. Was rustiger etc. De 1e proef ging alleen niet echt goed maakte van de spanning veel fouten en dus maar 165 punten. 2e proef was beter ik was meer ontspannen en dat resulteerde in 20 punten meer. 185 punten en dus mijn eerste wp in het M2. Nu officieel M2 jippie.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 08:18

Ik heb de eerste 3 starters in het L1 gezien, ik woon er nl zo'n 500 meter vandaan.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 09:34

Haha, woon jij zo dichtbij? Ik had altijd gedacht dat jij in een heel ander deel van brabant zat.

Gelukkig is het weer in ieder geval goed gebleven, tenminste, in Reusel scheen een heerlijk zonnetje.

renes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 09:47

Idd, zaterdagmiddag regende het erg veel, maar toen ik moest (los)rijden was het lekker droog!

Exodus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 15:30

Ik heb zaterdagmiddag nog gereden in de zeikregen. Was echt bang dat het zondag ook zo zou worden. Maar werdsmorgens wakker met een heerlijk zonnetje. En dat is heel de dag gebleven echt super fijn. Als het een buitenwedstrijd was geweest was het ook goed geweest. Dus het weer zat ons in iedergeval mee.

Moet trouwens zeggen dat de organisatie goed in elkaar zat. Er werd echt stipt op tijd gereden en lekker snel de uitslag na het sluiten van de klasse. Echt fijn.

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 17:02

Jaja, ik zat in de organisatie he Judith! haha! Gefeliciteerd met je punten, supergoed gedaan! Ik had slecht gereden, ben heel boos op Nico. Hij vertikte het te wijken en daar had ik een 2 voor (wel erg streng afgestraft trouwens). Maar goed, hij moet gewoon luisteren. Gelukkig had ik voor de rest allemaal 7s, dus toch nog twee keer 185 en dus twee wps.

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:27

Yep, het was weer goed geregeld
Jammer dat het weer een beetje tegenzat vooral tijdens de Z1...
Ik heb wel kou geleden hoor
Maar het was wel weer errug leuk!!

@renes: je hebt wel een leuk paard!!

Exodus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 06:53

Wist niet dat je in de organisatie zat Kliko. Jammer dat hij op zijn thuis locatie toch ook niet wilde wijken. Maar 2 wp's is hardstikke netjes. Gaat de goede kant op volgens mij. Vind Nico ook echt een leuk paard.

Enig idee wanneer de uitslagen op het internet komen?
En wanneer staat jullie volgende wedstrijd gepland? Jullie hebben toch ook altijd een buiten wedstrijd? Wil wel weer meerijden. HIHI

renes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 08:54

De organisatie was inderdaad erg goed, erg fijne wedstrijd! Ook de prijsuitreiking was netjes op tijd, fijn!

@gillian: dank je! Had je mn proeven ook gezien? Reed je zelf mee in het Z1?

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 20:26

Reed niet mee, was ringmeester

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 07:04

gillian schreef:
:D Reed niet mee, was ringmeester

Ik ook!

Kliko

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 07:09

Exodus schreef:
Wist niet dat je in de organisatie zat Kliko. Jammer dat hij op zijn thuis locatie toch ook niet wilde wijken. Maar 2 wp's is hardstikke netjes. Gaat de goede kant op volgens mij. Vind Nico ook echt een leuk paard.

Enig idee wanneer de uitslagen op het internet komen?
En wanneer staat jullie volgende wedstrijd gepland? Jullie hebben toch ook altijd een buiten wedstrijd? Wil wel weer meerijden. HIHI

Thanks! Uhm... Hebben we een keer gedaan, maar volgens mij staat er deze zomer geen buitenwedstrijd gepland. We hebben het er nog niet over gehad in ieder geval!

renes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 07:40

Oh haha dan heb je ook gezien (en gehoord!) dat mijn paard zo lomp tegen die rand liep als je de binnenbak in en uit ging? Haha wat een herrie maaktie hij!

Exodus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 09:11

@ Kliko: bij welke klasse was je ringmeester?

Er was trouwens bij het L2 een heel aardig meisje ringmeester. Ik kon haar niet maar ze wenste me wel elke keer even succes. Toch fijn! Ik vond het een heel gezellige sfeer.

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 15:05

Ik was zaterdagavond ringmeester in het Z1 en Z2. Zondag heb ik secretariaat gedaan 's ochtends en 's avonds het M1 geringmeesterd.

Kliko

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 15:06

renes schreef:
Oh haha dan heb je ook gezien (en gehoord!) dat mijn paard zo lomp tegen die rand liep als je de binnenbak in en uit ging? Haha wat een herrie maaktie hij!

gillian

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 16:23

renes schreef:

Haha jouw paard was niet de enige hoor
Is ook wel errug moeilijk voor een dressuurpaard om over die hoge drempel te "springen" haha

Kliko, je had wel een druk weekend hoor
Ben blij dat ik niet meer bij de rijvereniging zit, kan ik lekker zelf bepalen wanneer ik help
Ik vind de Z het leukste om te ringmeesteren (die poepen ook niet zo veel )

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 17:17

Kliko schreef:
Ik was zaterdagavond ringmeester in het Z1 en Z2. Zondag heb ik secretariaat gedaan 's ochtends en 's avonds het M1 geringmeesterd.

Geschreven bedoel ik...

renes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 07:39

gillian schreef:
renes schreef:

Citaat:
Haha jouw paard was niet de enige hoor
Is ook wel errug moeilijk voor een dressuurpaard om over die hoge drempel te "springen" haha

Haha, dat wel maar officieel issie n springpaard tenminste, helemaal springgefokt. Wil natuurlijk niets zeggen, maar dat hij er tegenaan liep was gewoon omdat ie zo lomp is

Olrike

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 12:24

Afgelopen zondag was ik ook in Veldhoven, een vriendin van me had moeten rijden in het L1. Een hele fijne organisatie met leuke prijzen.

Ook liep alles mooi op tijd (zelfs iets te vroeg) en de uitslagen waren er ook snel.

Al met al een wedstrijd welke zeker een aanrader is!