Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Reed niet mee, was ringmeester
gillian schreef::D Reed niet mee, was ringmeester
Exodus schreef:Wist niet dat je in de organisatie zat Kliko. Jammer dat hij op zijn thuis locatie toch ook niet wilde wijken. Maar 2 wp's is hardstikke netjes. Gaat de goede kant op volgens mij. Vind Nico ook echt een leuk paard.
Enig idee wanneer de uitslagen op het internet komen?
En wanneer staat jullie volgende wedstrijd gepland? Jullie hebben toch ook altijd een buiten wedstrijd? Wil wel weer meerijden. HIHI

renes schreef:Oh haha dan heb je ook gezien (en gehoord!) dat mijn paard zo lomp tegen die rand liep als je de binnenbak in en uit ging? Haha wat een herrie maaktie hij!
renes schreef:Oh haha dan heb je ook gezien (en gehoord!) dat mijn paard zo lomp tegen die rand liep als je de binnenbak in en uit ging? Haha wat een herrie maaktie hij!
(die poepen ook niet zo veel
) Kliko schreef:Ik was zaterdagavond ringmeester in het Z1 en Z2. Zondag heb ik secretariaat gedaan 's ochtends en 's avonds het M1 geringmeesterd.![]()
gillian schreef:renes schreef:Oh haha dan heb je ook gezien (en gehoord!) dat mijn paard zo lomp tegen die rand liep als je de binnenbak in en uit ging? Haha wat een herrie maaktie hij!
Citaat:Haha jouw paard was niet de enige hoor![]()
Is ook wel errug moeilijk voor een dressuurpaard om over die hoge drempel te "springen" haha![]()
tenminste, helemaal springgefokt. Wil natuurlijk niets zeggen, maar dat hij er tegenaan liep was gewoon omdat ie zo lomp is