Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dat was wel balen Zeno (en vele anderen denk ik) vond het niet grappig om erop te lopen alleen een gedeelte was fatsoenlijk te rijden. Sydney2005 schreef:Wou je zeggen dat ze die niet losgetrokken hadden dan?? Zou ik echt schandalig vinden, strooi dan op zijn minst zout de avond ervoor... Ik was voor niks geweest, ze had afgemeld, volgende x beter!
Pytje schreef:grote zak prijzengeld he trouwens, haha 2,50 . officieel hadden ze toch naar de laatste paar cijfers moetne kijken? en daarna kunnen ze nog loten, en officieel moesten ze dan toch de rest vant prijzengeld bijleggen? na maakt ook niet uit...haha

) regeling gedaan hebben. Maar we zijn weer rijk geworden vandaag.

. Met vier witte voetjes.
pammy schreef:ja zo snap ik hem. En ik heb je dan wel zien rijden
neillo schreef:pammy schreef:ja zo snap ik hem. En ik heb je dan wel zien rijden
Ik heb jouw denk ik ook wel zien rijden met het inrijden. Jij was voor ons of niet?
Dankej wel in ieder geval nog. Ik vergat het gewoon helemaal te zeggen op de moment. Sorry.
Pytje schreef:grote zak prijzengeld he trouwens, haha 2,50 . officieel hadden ze toch naar de laatste paar cijfers moetne kijken? en daarna kunnen ze nog loten, en officieel moesten ze dan toch de rest vant prijzengeld bijleggen? na maakt ook niet uit...haha

Pytje schreef:hu, heb der net een berichtje opgezet en nu issie weg..hij was iig voor neillo bedoelt:
volgens mij heb ik jou ook zien rijden, had gezegt van je sperriem. of was dat weer iemand anders??
edit: en nu issie der weer.. grmbl