kimdepim schreef:Ben benieuwd hoe het dit jaar met springen gaat
Vertel vertel ... !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kimdepim schreef:Ben benieuwd hoe het dit jaar met springen gaat

Ik ga wel meteen over, jij??? MiEpPrInZ schreef:Ja ik ook!
Met mn slagschip van 184 zijn die nwe M2 net een barrage zou krap moet ik af en toe draaien :-P
Ik heb er nu 8!
Maarre ben je er al geweest? T is wel gewoon bij de manege toch?

MiEpPrInZ schreef:Nou t was even zoeken en 4 flinke drempels achter mekaar en een geshakete PrinZ waren we er, al dan niet aan de late kant omdat meneer nog buiten stond en zich niet liet vangen..
Ik heb voor mezelf heel fijn gereden, behalve een echte fout liep het lekker! 170 en 171.. beide jury's vonden dat ik meer moest blijven rijden en vooral van achteruit!
Op naar Dwingeloo, daar gaat dit topic over
Heb je me ingehaald Yvonne?
Ik had 171 en 169. Ik had ook best fijn gereden, had alleen te grote proppen in en die drukten niet zo goed weg, waardoor soms omregelmatig. Verder geen fouten, vond de punten een beetje zuinig en ook ik moest meer rijden stond erop 
assiejlover schreef:dus jij hebt nu geen voorlezer? IN welke klasse rijd je, dan wil mijn vriendin je wel voorlezen
Relaxed schreef:Nee, je had 1 puntje meer in de ene proefIk had 171 en 169.
Ik had ook best fijn gereden, had alleen te grote proppen in en die drukten niet zo goed weg, waardoor soms omregelmatig.
Verder geen fouten, vond de punten een beetje zuinig en ook ik moest meer rijden stond erop

CGJ12 schreef:Relaxed schreef:Nee, je had 1 puntje meer in de ene proefIk had 171 en 169.
Ik had ook best fijn gereden, had alleen te grote proppen in en die drukten niet zo goed weg, waardoor soms omregelmatig.
Verder geen fouten, vond de punten een beetje zuinig en ook ik moest meer rijden stond erop
Jij krijgt de beker voor het sterkste verhaal..........
Ik heb in mijn leven al veel excusen moeten aanhoren, maar deze is nieuw voor me.......![]()
![]()
Toch CGJ
Hoop dat het weer zo blijft!