Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mii_X_HarrY schreef:ze zagen er ook niet best uit, maar ik kom ze bijna elke zaterdag tegen.. Helemaal NAT gereden en met GROTE neusgaten. Ik zie ze vaak ook alleen maar voorbij draven. Als het niet van de vlakte is, dan vaak wel ergens anders op een zwaar zandpad.
Maarja, sie beesten zouden het wel trekken. Want ik weet als een paard echt iets niet wil dan doet hij dat ook niet. En aangezien ze zonder zweep rijden... maja het ziet er inderdaad niet leuk uit...
dravergekkie schreef:
wat vinde jullie van deze 4 paarden vond ze er erg slecht uitzien
dravergekkie schreef:ik weet waar ze staan en ze zijn al keer door de dierenbescherming in beslag genomen......
(op foto)

tomcat701 schreef:Mii_X_HarrY schreef:ze zagen er ook niet best uit, maar ik kom ze bijna elke zaterdag tegen.. Helemaal NAT gereden en met GROTE neusgaten. Ik zie ze vaak ook alleen maar voorbij draven. Als het niet van de vlakte is, dan vaak wel ergens anders op een zwaar zandpad.
Maarja, sie beesten zouden het wel trekken. Want ik weet als een paard echt iets niet wil dan doet hij dat ook niet. En aangezien ze zonder zweep rijden... maja het ziet er inderdaad niet leuk uit...
Misschien staan ze wel op het land in plaats van stal...
Overal op de vlakte is het zwaar....
dravergekkie schreef:HaileysComet de eerste foto is die palamino
Te snel doorgescrolled om de andere foto's te bekijken...
dravergekkie schreef:nou als je zelf al ziet dat ze er niet goed uit zien zegt mij lijkt me genoeg........