Is een fjord geen paard ofzo??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 19:33

Ach Maarten, wat je allemaal al niet hoort als je op een Fjord door het land crosst.... Ik heb dus ook een keertje met Mileen gehad dat een kindje bij papa achter op de fiets heel lief riep: "Kijk pap, een ezel!!!!" *LOL* Vanaf dat moment noem ik Milena ook regelmatig Ezeltje; vindt ze best Knipoog En in het Amsterdamse Bos hoor ik regelmatig "ooooooh een Shetlander!!!", en zelfs wel eens "Oooooh, kijk, een paard (Leonardo) en een veulentje!!!" *LOL* *LOL* *LOL* Dan kun je me helemaaaal opvegen!

Laatst kwam er een poenig uitziende kerel op ons af, duidelijk met z'n chicky aan de arm, en zei waarderend terwijl hij Milena op de hals klopte: "Da's nou es een verrekte mooie Connemara!" En bijdehandte tante als ik normaal gesproken ben.... ik stond met m'n bek vol tanden alleen maar dom te kijken, met zo'n kop van "Ehhhhhhhh...." Koe Geweldig al die reacties! Tong uitsteken

duikpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 19:01

ook wij kunnen ons helemaal in je verhaal vinden.
als pim en ik zeggen dat we een pony hebben dan is het gelijk : o, maar jullie hebben toch geen kinderen of zet je hem voor een karretje ?
als we dan zeggen hij is 1.45 en we rijden er allebei op (pim 1.90 en ik 1.80) dan schieten ze hard in de lach en vragen of we met skeelers op ons paard zitten..
daarom hebben we het nu dan ook maar als ze er naar vragen over onze "Noorse Volbloed" krijg je ineens hele andere vragen zoals, die is wel moeilijk te rijden zeker zo'n volbloed en die mag geen dag stil staan anders zijn ze niet meer te houden enzo.
gelukkig zijn er ook mensen die positief reageren zoals onze nieuwe instukteur die het gewoon een leuk, voorwaarts en leegierig paardje vindt.

Sheerza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 11:29

Mijn vriendin heeft een tinker Andura waar ik haast elke dag op rijdt.
Vorige keer reed ik in het weiland.Gaat opeens een vrouw keihard lachen zegt ze tegen mij je gaat toch niet op een koe rijden.Of komen er scholieren langs gaan ze roepen BOEKELOE enzo echt heel vervelend dus ik begrijp wat je bedoelt

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 20:32

Sonja schreef:
Laatst kwam er een poenig uitziende kerel op ons af, duidelijk met z'n chicky aan de arm, en zei waarderend terwijl hij Milena op de hals klopte: "Da's nou es een verrekte mooie Connemara!" En bijdehandte tante als ik normaal gesproken ben.... ik stond met m'n bek vol tanden alleen maar dom te kijken, met zo'n kop van "Ehhhhhhhh...." Koe Geweldig al die reacties! Tong uitsteken

Toen wij laatst in het bos reden, kwamen er wat jongens langs op de fiets, die op zo'n irritant pesterig toontje 'Fjorden' riepen. Ik heb toch echt een Haflinger hoor?

Ik ben met mijn oude verzorgpony van 1,25 m ook wel eens benaderd door mensen die het zo'n leuk veulentje vonden. Ehm, mevrouw, ze wordt bijna 30! Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 21:16

Miran schreef:
Toen wij laatst in het bos reden, kwamen er wat jongens langs op de fiets, die op zo'n irritant pesterig toontje 'Fjorden' riepen. Ik heb toch echt een Haflinger hoor?

Milena was dan ook erg beledigd dat ze met Sheril over 1 kam geschoren werd *LOL* *LOL* *LOL*

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-02 21:57

Och... iig worden haflingers gezien als een PAARD... ok... je paard wordt dan wel verwisseld met een ander ras, maar ja... toch minder als mensen zich afvragen of een Fjord wel een paard is... *LOL*

Haha... het lijkt wel alsof ik er zo'n punt van maak dat mensen wat over mijn fjord zeggen, maar het kan me op dit moment echt niet boeien wat ze er van vinden. Ik ben ontzettend blij met mijn tank en wat de rest van de wereld zegt: BOEIUH!!!!!!!! :d Fjorden roeleren!!! Party!!

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 23:11

Sonja"]
[quote="Miran schreef:

Milena was dan ook erg beledigd dat ze met Sheril over 1 kam geschoren werd *LOL* *LOL* *LOL*
[/quote]

Sheril is zo knap, die lijkt helemaal niet op een draaiorgelezel. Mijn barbie is degene die flink beledigd moet zijn Haha!