Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
die doet daar dus ook niks aan. wat hun zien zijn iets magere paarden. kijk maar naar de foto's van vorige pagina: Amay is flink mager maar glimt wel (dus gezond zoas de dierenbescherming redeneert). De hoeven zijn mooi (te)kort, de dierenbescherming grijpt alleen in bij extreem korte hoeven/ veel te lange hoeven en meerdere zichtbare mishandelingen. Maargoed, dit is te veel offtopic denk ik.
.
!
, in het echt valt het allemaal zo tegen.. 
ik heb op bliksum gereden
toen!! _Marjon_! echt een stoere pony! heb me rot gelache om zn slimme streken! je mond open doen tijdens het draven, hoofd opzij en wachten tot er een takje in je mond zit...en kijhard scheuren over t strand, mis dat wel hier hoor, toch jammer dat veel paardjes er zo bij staan... 
asje86 schreef:achja kon t proberenik heb op bliksum gereden
toen!! _Marjon_! echt een stoere pony! heb me rot gelache om zn slimme streken! je mond open doen tijdens het draven, hoofd opzij en wachten tot er een takje in je mond zit...en kijhard scheuren over t strand, mis dat wel hier hoor, toch jammer dat veel paardjes er zo bij staan...

. 
maud_23 schreef:Ik vind het allemaal wat overdreven hoor! Ik ben er een jaar of 4 achter elkaar geweest en het was altijd super leuk. De pony´s zijn ook leuk, de oudere zijn alleen niet echt heel dik maarja, dat is vaak zo. De Buitenritten zijn ook leuk. Je gallopeerd lekker door, zeker geen rustig galopje. Ze overvragen de paarden niet met lessen ofzo. De stallen, ze staan niet dik maar wel vaak buiten! In de stands hebben ze genoeg ruimte.
Het is er altijd gezellig. En met kamp heb je idd veel vrije tijd, er is ook een trampoline. Ik was er tegelijkertijd met Marije (heeft hier ook gereageerd)
. En dat geld voor meer paarden. _Marjon_ schreef:Amay was er erg slecht aan toe. Aan de foto's in Zammetje haar profiel is te zien hoe hij er nu uit ziet. Hij had dus nooit zo mager hoeven wezen. En dat geld voor meer paarden.