Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

nicky_4you schreef:ik zou echt zeker nog in een andere kliniek proberen, ookal zijn ze nog zo goed ze kunnen t vaak mis hebben dus zou t toch proberen, dat zou je paard ook willen. die leeft ook liever dan dat ze dood gaat..
over de staart knippen.
bij een stal waar een vriendin van mij lest, die heeft ook een hele korte afgeknipte staart en die heeft die vrouw ook van de slacht gered!!!!!!
dus dan nemen ze ze nog mee!!!
ze rijd er gewoon op...
je ziet er wel iets aan maarja....
dus probeer t gewoon nog een keer. anders krijg je vast spijt
kus nicky
nicky_4you schreef:ja vind ik ook maar zij zegt ik heb hem gered...weet niet wat hij heeft op de korte staart na dan

amondi schreef:Ik moet eerlijk zeggen, als van Unen tegen mij zegt dat er maar heel weinig kans is dan geloof ik dat 100%.
Een second opinion is dan weggegooid geld. Daarbij hoeft hij helemaal niet opnieuw op de foto's, die zijn er toch en OCD is heel gemakkelijk te zien. Hoogstens misschien vragen of je de foto's aan een ander mag laten zien, maar aan wie? De meesten vragen van Unen om advies.....
amondi schreef:Ik moet eerlijk zeggen, als van Unen tegen mij zegt dat er maar heel weinig kans is dan geloof ik dat 100%.
Een second opinion is dan weggegooid geld. Daarbij hoeft hij helemaal niet opnieuw op de foto's, die zijn er toch en OCD is heel gemakkelijk te zien. Hoogstens misschien vragen of je de foto's aan een ander mag laten zien, maar aan wie? De meesten vragen van Unen om advies.....
CarpeDiem schreef:Het is toch een merrie? Is ze evt niet te gebruiken als fokmerrie? Of zit er geen interessant bloed achter? En OCD is vrij goed te opereren (ligt aan de mate waarin een paard het heeft uiteraard). k zou ook voor een second opinion gaan, en een dierenarts die meegaat naar de OS hoeft niet perse een goede Da te zijn...
( vul zelf maar in waarom hij dan wel mee zou gaan)
amondi schreef:CarpeDiem schreef:Het is toch een merrie? Is ze evt niet te gebruiken als fokmerrie? Of zit er geen interessant bloed achter? En OCD is vrij goed te opereren (ligt aan de mate waarin een paard het heeft uiteraard). k zou ook voor een second opinion gaan, en een dierenarts die meegaat naar de OS hoeft niet perse een goede Da te zijn...
( vul zelf maar in waarom hij dan wel mee zou gaan)
Jij kent hem zeker? Dit soort beschuldigingen zal je moeten onderbouwen of weglaten!