Miran schreef:Ik ken die mensen niet persoonlijk, daarom ga ik dus geen namen noemen, maar het is een vriendin van een vriendin en ik geloof er niets van dat het verzonnen is. Een beetje een banketstaaf belediging, zeker niet professioneel.... Ik zou je niet meer op mijn erf willen hebben met dat soort opmerkingen, al kreeg ik er geld op toe. Mensen beledigen valt niet onder goede reclame, Oregon.
Volgens mij gaat het om een stal met zowel recreatie- als sportpaarden, voornamelijk volwassen paarden dus en waarschijnlijk verschillende rassen. Maar zoals ik al zei, ik ben er nooit geweest, maar geloof het dus wel. De paarden op mijn stal komen op het meetlint ook overeen met mijn schattingen, en mijn paard ook met de schatting van de dierenarts.
Hun hebben dus dezelfde dag gewogen en gemeten om voor zichzelf te onderzoeken of het meetlint betrouwbaar genoeg is. Nu gebruiken ze dus het lint om te checken op hoeveelheden ontwormspul enzo.
Om eerlijk te zijn vind ik het toch een apart verhaal. Stel je wil zo'n meetlint testen op betrouwbaarheid...dan test je toch 2 of 3 paarden?? Max. 5 ofzo en geen 100
Dat is een heidens karwei en kost je uren.